ik, Katrien, een bijna 21jarige rechtenstudente uit Antwerpen, ben op zoek naar andere meiden tussen de 18 en 25 om voor 4weken (ofwel in juli, ofwel in september, vanwege mijn schoolvakantie) te gaan backpacken. Waarheen weet ik nog niet, alle ideeën zijn welkom, en ik ben voor elke bestemming te vinden, zolang het niet in Europa is. Mijn favorieten zijn Australië, Canada, USA, Zuid-Amerika en Azië.
De bedoeling is om de reis low buget te houden, en dat 't een combinatie van avontuur, natuur en cultuur wordt.
Hopelijk tot snel!
hey katrien,
ik ben linda 18 jaar,
en het lijkt mij erg leuk op te gaan backpacken!
en het maakt mij niet uit waar heen
als het maar niet te duur word
laat het mij weten
email: [EMAIL=“lindak1989@hotmail.com”]lindak1989@hotmail.com
Ik weet niet of jullie al wat geboekt hebben maar wij zijn nog op zoek naar een reisgenootje voor cambodja/laos en vietnam. In de periode half juli tot begin begin augustus (3/4 weken) Spreken deze landen je aan en wil je meer over de plannen tot nu toe horen, just let me know!
Ik ben een meisje van 23 jaar en werk als fysio, daarom kan ik alleen in de volgende periode weg. Ik wil rond 20 augustus 3-4 weken naar Thailand om een rondreis te maken. Mijn idee was ook cultuur, natuur en avontuur
Mocht je dat ook leuk lijken, neem dan nog even contact. Dan geef ik je mijn msn.
hoi katrien en linda!
ik vroeg me af of jullie al plannen hadden gemaakt?
ik wil de laatste 2 weken van juli gaan backpacken, dus als jullie nog niets hebben, dan moet je maar wat laten weten:)
Ik ben een 19-jarige geneeskunde studente uit leuven!
groetjes
hey,
Ik ben Elke en kom uit Zottegem (Oost-Vlaanderen - België). Ik ben voorlopig op zoek naar werk in het toerisme in het buitenland. Maar indien ik niets vind voor een korte periode, zie ik het wel zitten om mee te gaan op verkenningstocht. Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid-Amerika (kzou doodgraag eens naar Guadeloupe gaan, maar mag ook ergens in de buurt zijn). Australië of Nieuw-Zeeland lijkt me ook wel wat, maar dan liefst voor een langere periode.
Laat maar iets weten