Reismaatje midden/zuid amerika

heey!
ik zal mij eerst even voorstellen ik ben Gini,20 jaar oud en woon op het moment in Zwolle.
*ik ben van plan om na de zomer van 2010 (eventueel een paar maanden later) te gaan backpacken in zuid en midden amerika. *
dit voor minimaal 3 maanden/6 maanden. zijn er nog meer mensen die rond dezelfde periode naar amerika gaan en die ook een reismaatje zoeken?
ik heb vaker gereisd, maar nog nooit voor een echt langere periode. ik ben van plan om ook nog een curcus spaans te gaan volgen maar weet verder nog niet of ik dit in nl ga doen of dat ik dit in amerika ga doen.
ik zoek iemand die ook voor minimaal 3 maanden wil gaan backpacken en ongeveer ook rond dezelfde tijd. verdere tips of ideeen zijn altijd welkom!!
groetjes Gini

Hey Gini!

Mijn naam is Loesje 24 jaar kom uit Eindhoven. Ik ben op dit moment in Curacao, leuk eiland. :zon02: Ik ben hier nog wel een tijdje, maar ik zou graag meer willen zien van het caribisch gebied. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet aanpakken want ik weet dat het niet verstandig is om als vrouw alleen te reizen in dit gebied. Hoe staat het met jou plannen?

Groetjes Loesje.