Reisgenoot zuid-amerika gezocht! 6-7 weken in zomer 2007

Hoi!
Deze zomer wil ik graag 6-7 weken gaan backpacken in zuid-amerika. Vorig jaar heb ik 7 weken met 3 mensen rondgereist in zuid-oost azie en dat beviel mij prima! Dit jaar kan helaas niemand met mij mee ivm andere plannen of vriendjes etc. Daarom ben ik op zoek naar een leuke meid (of jongen natuurlijk, maar voorkeur gaat uit naar meisje) die ook rond 16 juli richting zuid-amerika gaat voor een aantal weken. Ik weet nog niet welke landen ik wil bezoeken, dus als je suggesties hebt, ik sta overal voor open :slight_smile: Ik wil wel graag minstens 2-3 landen bezoeken.

Het lijkt mij nl leuk en veilig :wink: om vanaf Nederland naar zuid-amerika te vliegen en daar samen leuke ervaringen op te doen. Wanneer je na een aantal weken weer naar huis moet of je eigen weg wil gaan, kan dat natuurlijk, maar het is uiteraard leuker om samen een avontuur aan te gaan :slight_smile:

Ik ben meid van 25 jaar en studeer in Utrecht. Het zou leuk zijn als jij tussen de 20 en 30 jaar oud was. Kom maar op met jullie leuke reacties!! :slight_smile:

Groetjes Yvonne

Hi Yvonne,

Ben je eventueel ook in voor Midden Amerika? Als in Guatemala, El Salvador, Honduras, Costa Rica, Caribische eilandjes hoppen etc…

Gr. Manuela.

Hoi Manuela,

Midden-amerika zou zeker een optie kunnen zijn. Ongeveer 4 jaar geleden ben ik in Mexico en Belize geweest en dat beviel prima! Het zou leuk zijn om nu ook de overige landen in Midden-amerika te bezoeken :slight_smile: Zou je misschien je email willen geven, kunnen we hierover verder praten. Wat bijvoorbeeld jouw plannen zijn, wanneer je vertrekt etc.

Groetjes Yvonne

Mijn email is [EMAIL=“mveling@hotmail.com”]mveling@hotmail.com

Hoor van je!

Gr. Manuela.

Hoi Meiden,

Ik ben vorige zomer naar Midden Amerika geweest, vond het te gek.
Nu ga ik in juni naar Zuid Amerika, heb nog niet echt een plan getrokken…
en sta voor alles open. Weten jullie al welke kant jullie op gaan?
Groetjes Lindsay