Reisgenoot gezocht

Hallo ,

Ik ben een 26-jarige jongen en zoek iemand om te gaan reizen
Ik ben al in Mexico, Belize, Guatemala, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica en Panama geweest maar wil nu in Zuid Amerika gaan reizen.
Ik denk ergens aan het eind van 2006 maar weet nog niet precies wanneer en hoelang maar wel voor minimaal 2 maanden.
Ik ben voor mijn afstuderen in 2004 2 maanden in Honduras geweest. In 2005 ben ik teruggegaan om eerst een maand spaans te leren en vervolgens heb ik 4 maanden vrijwilligerswerk gedaan en hierna ben ik 2 maanden gaan reizen in Midden Amerika.
Nu weer terug in Nederland begint het weer te kriebelen en wil dus weer gaan rondreizen. Hou je van andere culturen, natuur en heel veel avontuur, mailen!

Groeten,
Gijs

Hallo Gijs,

Ik heb precies hetzelfde plan als jij. Wil ook graag eind 2006, begin 2007 voor twee a drie maanden naar zuid amerika en ben ook op zoek naar een reisgenootje. Peru staat op mijn verlanglijstje maar ook Chili en ik hoor van meerdere mensen dat Bolivia ook een echte aanrader is. Wat een keuzemogelijkheden! Ik ben Annemarie, 23 jaar, juli 2005 afgestudeerd en werk nu alweer een tijdje. Ik woon in Leeuwarden.

Na mijn afstuderen heb ik besloten dit werk ongeveer een jaartje te doen voor de ervaring en geld te verdienen waarvan ik de reis kan bekostigen. Ik ben zelf nog niet eerder in midden- of zuid amerika geweest.

Misschien leuk eens verder te kletsen over jouw en mijn plannen voor wat betreft de reis naar zuid amerika?

Groetjes,
Annemarie