Hallo,
Eind september heb ik zes weken vakantie. Graag wil ik dan gaan backpacken ergens op deze wereld. Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid/Midden-Amerik of Oceanië, maar voor de rest heb ik nog helemaal niets vast staan. Wie vind het gezellig om mee te gaan en samen een mooie reis te maken. Ik sta open voor alle ideeen.
Wat kan ik over mezelf vertellen. Ik ben een vrouw van 31 en houd van een actieve relaxte vakantie. Dagje strand, avondje stappen, marktje over, leren duiken of kitesurfen, beetje cultuur snuifen eigenlijk een beetje van alles wat, maar nergens te veel van. Ik werk op een crisisgroep met jongeren en kan dan ook wel vanuit hier zeggen dat ik redelijk relaxed en flexibel ben.
Mocht je meer willen weten, stuur maar een berichtje.
Groetjes Niesje
P.s. mijn voorkeur gaat uit naar een vrouw, maar zoals ik al eerder vertelde sta ik overal voor open!
Hoi niesje,
Ik zoek ook een reisgenoot voor dezelfde continenten als die jij benoemd en wil ook dezelfde tijd vertrekken. Wel wil ik langer gaan reizen, ca. 6 maanden, dus zal daarna doorgaan, maar dat lijkt me geen probleem voor jou. Ik ben 35 jaar, maar ik ben wel een man ;). Lijkt me leuk om een reisgenoot te vinden van ongeveer dezelfde leeftijd, dus mocht je er voor open staan hoor ik het van je.
groetjes,
Hoi Niesje,
Hebben je reisplannen al wat meer vorm gekregen of wil je het een beetje af laten hangen van een reisgenootje?
Ikzelf ga ook vanaf eind september op reis, mijn plan tot nu toe is om in Cuba te beginnen voor 2 weken, daarna doorvliegen naar Cancun, tempels bekijken, door Belize om te duiken en daarna naar Oaxaca waar eind okt/begin nov een festival plaats vindt. Daarna wil ik in zuidelijke richting verder reizen, mijn plan is om 6 maanden weg te blijven.
Btw, ik ben een 29 jarige meid uit Delft. En eigenlijk kan ik me in al jou ideeën van reizen ook wel vinden, dagje strand, feestje, marktjes, duiken… Ik kan niet wachten om weer te vertrekken hahaha.
Laat maar weten als jou mijn ideeën wel aanspreken.
Groetjes Karin
Hallo Karin,
Nu kan het zijn dat je dit berichtje al hebt gehad, maar ik weet niet zeker of het goed is gegaan, daarom voor de zekerheid nog maar een keer.
Van mijn kant een beetje late reactie op jouw berichtje, maar tot nu toe was er veel onzekerheid m.b.t. mijn werk. Ik heb alleen geen zin meer om daar mijn vakantie van af te laten hangen. Om dus alsnog antwoord te geven op je vragen, nee ik heb nog niets vast staan. Wel heb ik gedacht aan Peru/Guatamala/Bolivia, maar hierin zijn alle opties nog open en zijn zeker dingen bespreekbaar. Wat alleen wel voor mij vast staat dat is dat mijn vakantie de laatste week van september begint en dan ben ik zes weken v rij.
Mijn vraag alleen aan jou is of jij al een reisgenootje hebt, mocht dit niet zo zijn en je hebt nog interesse dan hoor ik het graag!
Groetjes Niesje