Ik ben Karin, net 24 geworden en vanaf half februari wil ik graag een reis maken van 2 maanden
in Zuid-Amerika! Het lijkt me leuk om eerst twee weken een Spaans cursus te volgen in BA en
daarna in ieder geval meer van Argentinië en Brazilië te zien. Voor de rest sta ik voor alle ideeën
open! Heb jij ongeveer dezelfde plannen en lijkt het je leuk om (een deel) samen te reizen? Laat
dan even een berichtje achter!
Dat is echt heel toevallig. Ik wil ook graag voor 2 maanden in Zuid-Amerika gaan reizen en dan ook graag eind januari of half februari. Mijn plan was om in Buenos Aires te beginnen en daar dan ook een Spaanse cursus te nemen. Daarna vanuit Buenor Aires door naar Brazilië. Ik heb ook van een vriendinnetje gehoord dat het ook leuk is om vanuit Brazilie nog door te reizen naar Bolivia (La paz) en vanuit daar kun je ook weer naar de zoutvlaktes. Ik hoor graag van je of je nog opzoek bent en wat je plannen zijn.
Wat leuk dat je ongeveer dezelfde plannen hebt rond dezelfde tijd! Ik heb nog weinig vaststaan, wil denk ik 2 weken Spaans leren in BA (vooral om bij te spijkeren :)), en van daaruit verder en dan heb ik dezelfde landen als jij in gedachten! Wilde misschien juist via de andere kant gaan, om in Brazilie te eindigen en daar nog een weekje strand te doen. Maar zoals ik al zei heb ik nog geen concrete plannen, en sta ik voor veel dingen open! En niet alleen in Brazilië hebben ze strand natuurlijk. Zullen we het er anders even over de mail of via facebook verder over hebben?
Ja helemaal goed! Mijn facebook is Renske van den Brand en kom uit 's-Hertogenbosch en mijn email adres is renskevdbrand@gmail.com.
Dat praat misschien gemakkelijker. Ben erg benieuwd of je plannen om weg te gaan helemaal vast staan.