Ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot om ergens in januari/februari mee te gaan backpacken. Mijn voorkeur gaat uit naar Ecuador, maar Colombia, Chili, Bolivia, Guatemala, Panama of Argentinië staan ook nog op m’n lijstje. Ik ben 36, hou van lowbudget reizen, slapen in hostels, maar niet besparen op dingen die je echt wilt zien of doen. Eventueel zou ik het ook leuk vinden om een Spaanse cursus te volgen.
Hai Marloes,
Ik vertrek op 2 januari richting Panama. Ik ben 25 jaar en heb al veel reiservaring. In Panama ga ik drie weken een spaanse cursus volgen in Bocas. Ben drie maanden vrij, dus waarschijnlijk wil ik Colombia nog meepakken. Net als jij schrijft, ben ik ook van de hostels en niet besparen op leuke dingen zoals paardrijden, ziplinen en raften.
Je kunt mij mailen Krancherrichelle@gmail.com
Hallo,
Ik ben vanaf 28 december 2013 een volledig jaar in Zuid-Amerika. Ik begin met Brazilië (waar ik ongeveer 3 maanden ga rondreizen) daarna ga ik van Venezuela naar beneden tot Antarctica en daarna terug naar boven om te eindigen in Uruguay of Brazilië. Ik ga op dezelfde manier reizen zoals jullie twee. Besparen op logement maar toch leuke dingen doen die wat duurder zijn. Ik sta open voor reisgezelschap. Let me know!!! Annelies
Via Wereldwijzer app
Hallo Marloes,
Ik wil ook graag in februari rondreizen in Zuid Amerika. Natuurlijk heb ik m’n voorkeuren want landen betreft maar niets staat vast.
Low budget reizen spreekt mij ook heel erg aan.
Hoelang zou jij willen?
Ik ben trouwens 31 jaar. Je kan me evt ook mailen. e_vdberg@hotmail.com
Ben je al voorzien van een reismaatje?