Reisgenoot gezocht voor midden- en of zuid-Amerika

He hallo…

Ik wil dan eindelijk beginnen aan een reis naar het zonnetje! Mijn idee is in april/mei 2009 evt te vertrekken! Mijn eerste insteek is zo’n 4 tot 6 maanden te reizen. Wie heeft dezelfde plannen en wil ook niet aan zo’n reis helemaal in z’n uppie beginnen? Wie weet kunnen we elkaar de eerste weken goed voorruit helpen en wie weet…misschien wel voor een langere tijd. De landen zijn nog niet sterk gebonden.
Misschien dat eerst een cursus spaans ook niet helemaal verkeerd zou zijn!

Iets over mezelf: ik ben 27 en iemand die van gezelligheid houd, erg veel van natuur houd en van hele kleine dingen kan genieten! Ook zou ik erg graag salsa leren op de reis…

Laat wat weten! Ook als evt mensen tips hebben voor me om de reis te beginnen!

Gr Katrien

Hey Katrien!
Ik zal jou mijn plannen vertellen: Ik ben 23jr en ik vertrek 6 april naar Costa Rica om Spaans te gaan leren voor 4 weken. In CR wil ik een aantal NP’s bezoeken en dan op doorreis naar Nicaragua (westkant met meer en vulkanen). Dan naar Honduras, Utila om duikbrevet (PADI) te gaan halen. = daar nl er budget om je PADI te halen en je kunt er mooi duiken. Hierna naar Guatemala (Maya tempels bekijken etc.) Misschien Mexico. Wil incl cursus spaans 3 -4 maanden backpacken. Heb geen vaste route in m’n hoofd. Maar dit is ongeveer het idee. Laat me voor de rest graag verrassen!

Over mijzelf: Ben een sociaal en een betrouwbaar persoon. Houd (ook) van gezelligheid, cultuur, natuur.
Laat maar horen als je dit wat lijkt!

Groetjes! Marijke

Dag Katrien,

Ik las je oproep en in een hoop opzichten heb ik dezelfde plannen. Rond september 2009 wil ik naar Zuid-Amerika afreizen om voor 3/4/5/6 enz. maanden rond te trekken. Ik wil dit low- budget gaan doen. Ik hou erg veel van natuur en wilde dieren. Ook zie ik graag lokale bevolking/ culturen en een beetje geschiedenis. Trekking is mijn voornaamste reden om naar ZA te gaan al ben ik ook niet vies van een hagelwitstrand om te gaan vissen, snorkelen en duiken. Als je dezelfde intresses heb zouden we een keertje verder kunnen praten. Groetjes voor nu Mike

Hai Katrien en the others!
ik vlieg eind juni naar ecuador om een jaar te reizen door zuid america. Ecuador, peru, Bolivia, Chili en Argentinie. Verder beetje dezelde interesse en ideeen als Mike.
Wanneer wil je vertrekken en waar ga je op vliegen?
Groetjes Liset

Ik wil rond november dit jaar naar Zuid amerika vertrekken, en een aantal maanden rond gaan reizen, hoe lang precies weet ik nog niet. Maar jij bent er dan dus ook?
Waar ben jij tegen die tijd en zou jij samen met iemand willen een deel van de reis?
Ik wil eerst ergens een taalcursus doen, en daarna rond gaan reizen, evt ook vrijwilligerswerk, maar ik ben niet zo van de hele vaste plannen, meer zien waar ik uit kom en wat ik wil als ik daar ben:)