Hallo,
Ik, jongen van 25, ben op zoek naar een reismaatje tussen de 20 en 30 jaar.
Wat zijn mijn plannen?
In maart 2009 wil ik naar Costa Rica vertrekken voor een cursus Spaans. Daarna wil ik in Midden- en/of Zuid-Amerika rond trekken door Spaanstalige landen. Waarheen precies sta ik nog helemaal open voor. Als er plaatsen zijn die jij graag wilt zien, kunnen we die richting op. Wel staat vast dat ik in Costa Rica wil beginnen.
Hoelang wil ik weg?
Zit eraan te denken om een maand of 4 tot 6 weg te gaan. Aangezien ik eerst een cursus van 5 weken wil volgen, kun je eventueel daarna aansluiten als ik rond wil gaan trekken.
Hoe wil ik reizen?
Met Lonely Planet. Heen en terugticket boeken. Verder ter plaatsen maar zien. Grof een route van te voren samenstellen.
Waarom zoek ik een reisgenoot?
Ten eerste is het veel veiliger om samen te reizen. En ten tweede, wat natuurlijk erg belangrijk is, is het veel gezelliger dan in je eentje. Wat ik ook wel fijn vind is je verhalen te kunnen delen met iemand die het ook meegemaakt heeft.
Lijkt het je wat om zo’n soort reis te maken? Twijfel niet en neem contact met mij op. Wie weet kunnen we samen een leuke reis gaan maken over een paar maanden.
Groetjes Paul