Hallo,
Komende maart wil ik een cursus Spaans gaan volgen in Costa Rica. Dit wil ik voor een week of 4 à 5 gaan doen. Vervolgens wil ik mijn opgedane kennis in deze taal gaan toepassen in de praktijk door een aantal maanden rond te gaan trekken. Ik heb hier enorm veel zin in, alleen zit ik er een beetje mee dat het in mijn eentje lang niet zo leuk en gezellig is. Natuurlijk is het ook veel veiliger samen te reizen. Maar vooral het kunnen delen van alles wat je mee maakt is wel erg prettig.
Heb jij ook plannen om langere tijd te gaan rondtrekken door, het liefst Spaanstalige, landen in Latijns Amerika, laat het me weten. Ik heb nog geen concrete plannen van wat ik allemaal wil zien, daardoor is het makkelijk samen met mij een globale reis uit te stippelen. Mijn voorkeur gaat uit naar iemand van ongeveer tussen de 20 en 30 jaar jong. Zelf ben ik 25.
Nog iets over mezelf. Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd. Nu ben ik tijdelijk aan het werk om te sparen voor deze reis. Door gebrek aan vrienden die tijd hebben, ben ik op fora op zoek naar een leuk reismaatje. Ik kan goed met mensen opschieten. Heb wel ervaring met reizen, minder met backpacken. Verder ben redelijk sportief aangelegd.
Lijkt je het iets om samen met mij deze reis te maken? Twijfel niet en reageer! Wie weet kunnen we samen tot een leuke reis gaan maken!
Groetjes Paul