Over 2 maanden ben ik een tijdje vrij en zou ik graag Zuid-Amerika bezoeken. Het lijkt mij heel gaaf in dit continent wat landen te ontdekken. Ik wil sowieso naar Brazilie maar verder heb ik geen voorkeuren. Omdat dit mijn eerste lange reis wordt wil ik graag met iemand samen reizen. Ik ben zelf 21 jaar en student. Ik zou graag met iemand reizen die een beetje in dezelfde leeftijdscategorie zit.
Als je dezelfde plannen hebt en het je leuk lijkt het verder over de mogelijkheden om samen te reizen te hebben reageer dan op mijn oproep!
Hoi Marleen,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Brazilieforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die al naar het prachtige Brazilie zijn geweest in het verleden/of nog moeten gaan.
Op het reisgenotenforum kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) die eventueel met jou samen willen reizen door Zuid Amerika.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent Marleen.
Succ6 nog met je voorbereidingen.
groet,georgessiam.