Hi allemaal,
Eind november vertrek ik voor 10 weken naar Zuid-Amerika. Op dit moment ga ik nog alleen maar zou graag met iemand samen gaan, in ieder geval om een start te maken…
Mijn idee is om door Argentinie, Peru en Bolivia te reizen. Heb jij een iets ander plan dan kan ik me daar waarschijnlijk ook wel in vinden.
Ik ben 23 jaar en hopelijk binnenkort afgestudeerd. Ik woon in Amsterdam en sport graag. Ik ben geinteresseerd om nieuwe landen te ontdekken en de cultuur te ervaren. Gezelligheid vind ik belangrijk maar ook een momentje voor mezelf. Kun jij je hierin vinden voel je dan vrij te reageren…
Gr. Bo
Hallo Bo,
Ik ben zelf plannen aan het maken om december/januari 5 weken die kant op te gaan. Ik ben afgelopen winter 6,5 week in midden-america geweest, ook met een reisgenootje gevonden via dit forum. Was erg gezellig, maar ik zou deze keer ook idd iets meer de ‘momentjes voor mezelf’ pakken ;-), dus je vraag trekt me aan.
Alleen zat ik zelf te denken aan chili de bekende noord-zuid route te doen met afsluiting patagonie waar je pinguins op de zuidpool kunt spotten!!
Ik heb de vorige reis contactadressen opgedaan in paraguay en chili overigens.
Ik ben nog flexibel, nog niks geboekt, en ze zeggen dat die route in chili echt helemaal kicken gaaf is om te doen!
Ik ben overigens 28 en spreek vloeiend spaans (heeft me in midden-america echt enorm geholpen!)
ik hoop eens wat meer van je te horen :)!
groetjes!
Floor
Hi!!
Ik vertrek 14 november naar Buenos Aires en 11 februari vanaf Lima weer verder! Ga dus ongeveer dezelfde landen doen als jij 
Ik ben 25, heb 2 jaar geleden een half jaar in Madrid gezeten, dus kan redelijk goed Spaans, ben sinds een half jaar klaar met ‘European Studies’ aan de haagse hogeschool.
Verder kan ik heel goed alleen zijn en heb dat inderdaad ook af en toe wel nodig, maar vind ik het ook superleuk om nieuwe mensen te leren kennen om met iemand de boel te verkennen!! Af en toe gewoon Nederlands kunnen praten lijkt me namelijk ook wel fijn 
Misschien hoor ik wat van je!
Groetjes, Marlies
Hi Marlies,
Dank voor je bericht! Wat leuk dat je ook een reis gaat maken! Echt al snel! Inmiddels heb ik geboekt en is mijn vertrekpunt Lima geworden en eindig ik in Rio de Janeiro, dus ik geloof dat we precies andersom reizen…?!
Succes en heel veel plezier!
Hallo Bo
Als je kijkt op mij website… vanaf 7 januari tot 1 febr zal ik een rondreisje maken door Peru om vervolgens in cusco te belanden en daar vrijwilligerswerk te gaan doen.
Ik ben er dan al even aanwezig… altijd leuk om elkaar te treffen of even samen wat te gaan doen, ideeen uit te wisselen en tip… Heel veel plezier met de voorbereiding…
Groet Helena
Hola Gente,
Zijn er misschien nog luitjes die interesse hebben om per cruise (vertrekkende half nov vanuit Italie) naar Argentinie te varen.
Een reis van 15 dagen, inclusief stops op allerlei mooie plekjes (kust Brasil) en eten, en dit goedkoper dan een (enkel) ticket naar Argentinie (mits je de cabine deelt).
Ik zit er zwaar over te denken (om voor de 5e!) keer naar zuid amerika te gaan en dit voor de 4e keer te cruisen…Ik zoek dan nog wel een cabine-maatje…wel zo gezellig en de zowat de helft goedkoper!
Mocht deze vol zijn dan zijn er ook cruises naar Brasil en de cariben…interesse?