rondreis argentinie, chili (patagonie), bolivia en peru

Vanaf maart 2012 wil ik een rondreis van 4 maanden maken door Argentinie, Chili (en dan speciaal Patagonie), Bolivia en Peru.
Ik ben een energieke vrouw van 57 en zou graag deze reis met anderen samen maken, helemaal of gedeeltelijk. Backpacken en openbaar vervoer.
Wie heeft zin om dit samen te doen?
Groeten, Tonnie.

Ben zelf ook 57 jaar en…zou graag een stukje mee willen reizen, 4 maanden weg lukt me nog niet, wel in stuk en brok. Misschien reageren er nog andere mensen op je verzoek en kunnen we eens samen overleggen??? Moet wel nog werk maken van mijn spaanse kursus! Laat maar horen of je het iets vindt ok? Groet lut

Lijkt me heel leuk om samen een stukje te doen, voor welk stuk heb jij de meeste belangstelling?

Klinkt raar, maar het is waar, maakt me niet zoveel uit want ik wil ze toch allemaal graag “doen”, Patagonie lijkt me wel heel interessant alhoewel… ik heb niet echt een voorkeur. Jij? Van Zuid_amerika ken ik alleen maar Mexico, en een stukje Guatemala. Cuba… San Juan…vooraleer een cruise te starten dus…een leek…

Misschien eens afspreken om elkaar te spreken/mailen/skypen en te zien of we een stukje samen kunnen reizen?

Vind ik een prima idee, ben nu nog eventjes heeel druk tot eind juli en dan heb ik alle tijd om af te spreken etc. Woon jij ver weg? Ik in belgie, aan de grens valkenswaard, weert, budel. Dus … dat gaat wel meevallen om af te spreken. Groetjes, lut

:cheer:Intussen heb ik een reisgezel gevonden die de hele reis meegaat:cheer:

Hallo Lutgartje,
Ik heb niets meer van je gehoord, inmiddels heb ik iemand gevonden die de hele reis samen met me maakt:cheer:
Ik wens je heel veel reisplezier, groetjes van cornanto.

Aan de geluks-zakjes!!! amuseer jullie heel hard! Fijn voor jullie dat je al kan gaan, laat eens horen hoe het meevalt ok? 11.11 naar jordanie voor een weekje, is wel iets heel anders maar…de lange reizen zullen hopelijk nog volgen. Echt veel geluk voor jullie met je avontuur! XXX Lut

Dank je wel, jij een hele fijne vakantie in Jordanie, een prachtig land dat ook op min verlanglijstje staa. Groetjes van Cornanto.:dag: