Afgelopen zomervakantie ben ik op reis geweest in Azië. Ik heb met mijn rugzak op Thailand, Laos en Cambodja doorgereisd. Nu eenmaal weer terug in Nederland krijg ik toch erg veel zin om nog een keer op reis te gaan. Vandaag heb ik besloten om gewoon te gaan! Na enige twijfel tussen Azië en Zuid-Amerika is de keuze toch op Zuid-Amerika gevallen. Ik ben van plan om in de periode januari februari een rondreis te maken in Peru, en Bolivia of Chili. Helaas is er niemand in mijn vriendengroep in staat om met mij mee te gaan dus ik dacht is even op internet op zoek naar eventuele reispartner. Graag wil ik gaan backpacken, maar wel met enige luxe(bed en douche op z’n tijd), ben geen type backpacker die z’n baard gedurende de reis niet scheert J
Even wat over mij. Ik 26 jaar, ben nu 3 maand afgestudeerd aan de hogeschool Enschede richting technische bedrijfskunde.
Lijkt het je wat om samen te reizen, laat een berichtje achter!
Ik heb plannen om voor 2 a 3 maanden door chili te reizen.
Heb zelf nog niks geboekt en ben qua periode enigzins flexibel.
Ben een 38 jarige man.
Interesse???
heykes,
ik ben wel geinteresserd om met je mee te gaan. mijn naam is nathalie en ben 26.
email: [EMAIL=“tipibloempje@hotmail.com”]tipibloempje@hotmail.com
groetjes
Ik zou ook heel graag door z-amerika reizen. Lijkt mij heel leuk om samen op te trekken. Ik ben halverwege dec klaar met mijn studie, ook in Enschede! Ik heb dan tot ongeveer 1 februari, dan moet ik aan het werk ;), om z-amerika te verkennen. Ik ben 25 en ik hou ook van backpacken met enige luxe op zijn tijd.
ik zit samen met nog een maat in dec + jan + 1ste week van feb in respectievelijk:
Peru - Bolivia - Peru - Equador.
Wellicht komen we elkaar tegen en als het uitkomt is meereizen natuurlijk altijd erg gezellig. Wij vertrekken iig 23nov dan eerst de wat leuke dingen in Z-Peru dan 3 weken bolivia ongeveer weer trug peru in wellicht nog paar dingen in zuiden doen (heb wat bekende daar) en dan naar N-Peru (o.a. amazone rivier tripje maken) en dan nog weekje (huidige planning) Equador (beetje kort maja… )
Bedankt voor jullie reacties! en sorry voor mijn superlate reply!
Momenteel zijn mijn plannen een beetje overhoop gehaald. Ik heb namelijk besloten om nog even bij mijn werkgever bezig te blijven.
Mijn plannen staan nog wel, maar t wordt allemaal wat later…
Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het weten!