reisgenoot gezocht zomer 2010 Peru

hoi,
Ik ben Sanne, 23 jaar en vertrek waarschijnlijk zomer 2010 naar Peru. het lijkt me fijn om in het begin samen te reizen en wellicht scheiden onze wegen later of trekken we samen verder,

groetjes

Hee Sanne,

Mijn naam is Roos, ik ben 21 jaar en studeer Pedagogische Wetenschappen in Utrecht. Ik wil in juli en augustus 2 maanden gaan rondreizen door Peru. Het liefst ga ik dan vanuit Lima naar het zuiden, richting Chili en Bolivia, om na 2 maanden weer uit te komen in Lima. Ik ga daar namelijk vanaf september 3 maanden lang onderzoek doen. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar zou ook heel graag een reisgenootje hebben, in ieder geval om mee te starten! In welke periode wil jij precies vertrekken en heb je al wat concretere plannen?

Groetjes van Roos ([EMAIL=“rooskurstjens@gmail.com”]rooskurstjens@gmail.com)

Hey, ik ben thomas (26) en ik ga van ong 21 juli tot ong 30 aug naar peru en/of ecuador. Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot. Wat wil je gaan doen? De highlights zoals titicaca en macchu picchu of eerder de alternatievere bestemmingen? Als je geïnteresseerd bent laat gerust iets weten: [EMAIL=“thomas.panis@gmail.com”]thomas.panis@gmail.com .

Groetjes, Thomas

Hallo ,
ik ben ook op zoek naar reisgenoten voor kortere of langere tijd.
Ik wil graag naar Peru, Ecuador en Galapagos eilanden. Of iets anders in Zuid Amerika. Vooral de Andes lijkt me helemaal gewelding.
Lekker relaxed, rustig aan, genieten van alles en iedereen die je onderweg ontmoet
Ook ik werk in het onderwijs en ik wil graag de hele vakantie benutten, van 11 juli tot 27 augustus.
Backpacken en low-budget is voor mij een levensstijl geworden.
Ik ben in India, Indonesie, Thailand, Laos , Singapore geweest, buiten Europa dan.

Ik ben benieuwd naar je reaktie.

groetskes,
Reneey