Reisgenoot gezocht zomer 2010 Peru en omgeving

Hallo allemaal,

Het leek erop dat ik een heerlijke vakantie zou gaan hebben met een goede vriend van me, door omstandigheden kan hij niet meer mee. Dit is de reden dat ik hier op het forum nu op zoek ga naar een reisgenoot voor de komende zomer. Mijn plan op dit moment is om te gaan reizen naar Peru en daar rond te trekken voor een week of 3. Ik ben een man van 31 en zoek een reisgenoot die zin heeft in een avontuur, niet bang is voor een stukje jungle, en het ook niet fijn vindt als de gehele reis van te voren gepland is.

Stuur mij maar even berichtje bij interesse.

Hallo ,
ik ben ook op zoek naar reisgenoten voor kortere of langere tijd.
Ik wil graag naar Peru, Ecuador en Galapagos eilanden. Of iets anders in Zuid Amerika. Vooral de Andes lijkt me helemaal gewelding.
Lekker relaxed, rustig aan, genieten van alles en iedereen die je onderweg ontmoet
Ook ik werk in het onderwijs en ik wil graag de hele vakantie benutten, van 11 juli tot 27 augustus.
Backpacken en low-budget is voor mij een levensstijl geworden.
Ik ben in India, Indonesie, Thailand, Laos , Singapore geweest, buiten Europa dan.

Ik ben benieuwd naar je reaktie.

groetskes,
Reneey

Helaas ben ik al vol deze zomer. De zoektocht naar een reisgenoot was al geslaagd! Toch bedankt!

Rik

NB! Peruaanse zomer begint officieel op 21 december
afz. MAC193