Hi allemaal,
Ik (32jr) wil graag in de zomer (juli/augustus) een aantal weken rondtrekken door één of meerdere landen in Zuid/Midden-Amerika. Dus ik ben op zoek naar mensen die met mij deze reis zouden willen maken. Mijn eerste keuze gaat uit naar Peru maar niets staat vast! Ben open voor suggesties. We hoeven ook niet de hele reis samen te blijven. Geen verplichtingen dus! Maar samen of met een klein groepje mensen is toch gezelliger?!
hoe lang was je van plan te gaan? Ik heb ook plannen om zo’n week of 4 rond te trekken en dacht zelf aan costa rica en/of cuba… Maar ook voor mij geldt dat er nog niks vast staat…
Misschien kunnen we wat meer ideeën uit wisselen…??
Ik ben ook van plan 3 weken naar costa rica of cuba te gaan vanaf 24 juli.
Wil eigenlijk niet met een reisorganisatie, maar lekker vrij rond trekken en kijken wat er op je pad komt. Met z’n tweeen is dan leuker alleen, dus lijkt het je wat?
lijkt mij zeker wat. alleen is mijn vakantie van 9 juli tot 10 augustus… misschien samen van 23 juli tot 10 augustus cuba en dan ik daarvoor alleen naar costa rica en jij daarna?? of samen costa rica en cuba alleen…
wat denk jij?
ik in het kort: 33 jaar, juffrouw basisschool, spontaan, hoef niet een te strak programma maar vind het wel leuk om van tevoren een paar high lights aan te stippen en daar de reis omheen te plannen, niet in het bezit van een te groot budget dus slapen/eten mag van mij goedkoop…
verder ben ik woonachtig in Aruba… van tevoren afspreken wordt dus lastig, maar misschien valt er wat te plannen met skype en regelmatig mailen… ach wel zo avontuurlijk toch? ik denk niet dat ik de moeilijkste ben dus komt vast goed… mits we tot een plan kunnen komen…
Op 30 juni vertrek ik naar Peru! Ik land op Lima en vanuit daar wil ik 2 maanden rondreizen. Ik wil ook graag Bolivia bezichtigen. Eind augustus moet ik weer in Lima uitkomen, omdat ik daar 2,5 maand lang onderzoek ga doen voor mijn bachelorscriptie Pedagogische Wetenschappen. Ik ben trouwens 22 jaar en spreek Spaans. Wie weet kunnen we iets overlappends vinden?
Ik verdwaal hier een beetje en kan de berichtenstroom niet meer volgen.
Ik lees dat je op zoek bent naar een reisgenote voor juli/augustus - Cuba/Costa Rica?
Heb je al geboekt?
Ik zie Cuba 100 % zitten! En heb net eens gekeken, kan een vlucht boeken van zondag 11 juli tot zondag 22 augusuts, voor een redelijke prijs. Vanuit Brussel naar Varadero en terug.
Ben een beetje terughoudend om met mensen te reizen die ik niet ken, maar de idee van deze zomer nergens heen te gaan maakt me redelijk verdrietig.
Over mezelf: een vrolijke 38-er, ook onderwijs, begin te zweven als ik salsa dans (gestopt wegens gebrek aan ritme-gevoelige partners), kan geen Spaans… maar droom van slenteren door koloniale steden. Ik kijk graag naar mensen, doe het graag rustig aan, niets moet, alles kan en hou erg van de zon… dus een strandje meepikken voor een uurtje of 2 kan voor mij best.
Mijn reiservaringen zijn: India, Indonesië, Laos, Cambodja en Thailand. Azië is fantastisch (en goedkoop), maar tijd voor andere richtingen in mijn leven…
Al gehoord van coach surfing? Of er al ervaring mee? Dat lijkt me super om goedkoop te reizen… iets wat ik prefereer (ook uit noodzaak wel) en onder de mensen te zijn.
Misschien reis jij nu naar Costa Rica, misschien heb je nog niks beslist, … ik lees het wel, hoop ik.
mijn plan is nog niet 100% maar neig wel steeds meer naar costa rica… ik heb behoefte aan natuur, kayaken, wandel tochten tussen de bomen, maar net als jij met een beperkt budget…
cuba verschuift dan naar de kerst vakantie…
mail me anders even op roselinde.poels@gmail.com (ik word nl ook een beetje kriegel van wereldwijzer met ene bericht hier en andere daar…)
Ook ik zoek (een) reisgeno(o)t(en) m/v voor Zuid-Amerika voor juli/augustus.
Ik wil ongeveer 3 weken weg tussen 19 juli en 16 augustus.
Ik wil heel graag eens naar Suriname of Ecuador en de Galapagoseilanden(is wel weer wat duurder natuurlijk). Ook Costa Rica en het Amazonegebied trekken me. Heerlijk wandelen door tropisch oerwoud en al het natuurschoon daar bewonderen, afgewisseld met het bezoeken van steden en dorpen. Een dagje relaxen is ook prima. Slapen in hostels o.i.d.
Ik heb eerder een half jaar door Zuid-Amerika gereisd en spreek een beetje Spaans (het is alweer 6 jaar geleden, maar je pikt het vast weer snel op).
Over mezelf:
Ik ben Saskia, 36 jaar, woon in Groningen en ik werk als lerares in het basisonderwijs. Ik heb gereisd door Europa, Midden- en Zuid-Amerika en Thailand.
Hallo ,
ik ben ook op zoek naar reisgenoten voor kortere of langere tijd.
Ik wil graag naar Peru, Ecuador en Galapagos eilanden. Of iets anders in Zuid Amerika. Vooral de Andes lijkt me helemaal gewelding.
Lekker relaxed, rustig aan, genieten van alles en iedereen die je onderweg ontmoet
Ook ik werk in het onderwijs en ik wil graag de hele vakantie benutten, van 11 juli tot 27 augustus.
Backpacken en low-budget is voor mij een levensstijl geworden.
Ik ben in India, Indonesie, Thailand, Laos , Singapore geweest, buiten Europa dan.