Zuid-Amerika juni/juli 2010

Hallo mensen,

Wil komend zomer 5/6 weken rondtrekken door centraal en/of zuid-amerika. Zit zelf te denken aan Costa Rica, Nigaragua en/of Argentinie. Zjjn er mensen die ook die kant op gaan en een aantal dagen samen willen reizen. Hoeft dus niet de hele periode. Heb ook al wel gekeken naar rondreizen, maar dan is alles al zo ingepland, bovendien moet je dan ook perse die verplichte periode en kun je niet zelf nog naar een extra land of ergens langer of korter blijven.
Ben in 2007 5 weken naar Thailand/Vietnam geweest en dat is super goed bevallen, wil dus nu graag naar een ander deel van de wereld.
Ik word binnenkort 33 jaar.

Groetjes
Eveline

Hoi Eveline,

Op 30 juni vertrek ik naar Lima, Peru. Vanuit daar wil ik twee maanden gaan rondreizen door het zuiden van Peru en deels door Bolivia. Ik zoek nog een reisgenootje om een start mee te maken :slight_smile: Ik ben 22 jaar en studeer in Utrecht. Ik weet niet in hoeverre jouw plannen overeen kunnen komen, maar mocht dit goed in de oren klinken, laat het dan even weten!

Groetjes van Roos

Hallo,

Komende zomer vertrek ik ook naar Peru. Ik vertrek 17 juli en zal de eerste vier weken in cusco zitten. Daarna wil ik ook door zuid peru en bolivia reizen voor 3 weken. Misschien kunnen we elkaar ergens ontmoeten en een stuk samen doen?

Groetjes,
Tine

He Roos,

Beetje late reactie, weet niet of je inmiddels al weer een stuk verder met plannen bent, zag dat je ook op andere stukjes had gereageerd! Peru is wel populair op dit forum. Het lijkt me wel een heel mooi land, maar werd niet echt vrolijk van het advies van het ministerie van buitenlandse zaken.
Helaas staan mijn plannen op dit moment een beetje in de ijskast, wat gezondheiddingetjes. Moet 26 mei naar het ziekenhuis en wil daarna definitief beslissen of ik wel of niet die kant op ga. Wil wel heel graag, maar ja als ik daarna er heel lang last van zou hebben is ook niet de bedoeling! Lijkt me anders wel leuk om een stukje samen te reizen!

Groetjes
Eveline

Hoi Eveline,

vervelend dat je de plannen even in de ijskast moet zetten… Ik hoor wel van je als er toch nog mogelijkheden zijn. Sterkte met je gezondheid!

Groetjes van Roos

Hallo Roos,

Ik zie dat je ook reageerd op post voor Peru. Ik ga ook naar Peru (zoals je wss ook al hebt gelezen). Misschien is het gezellig om een stuk samen te reizen? Ik ga vanaf 16 augustus drie weken reizen. Ik wil ook naar zuid Boliva naar de zoutvlaktes, erg mooi hoor ik! Vanuit daar kun je ook weer rechtstreeks terug naar Lima.
Als het je wat lijkt hoor ik het wel!

Ik ben trouwens 21 jaar en van de zomer hopelijk afgestudeerd van pedagogiek. De eerste vier weken van mijn reis heb ik spaanse les, dus hopelijk kan ik het dan een beetje.

Groetjes,
Tine