Vorig jaar ben ik 4 maand in Ecuador en Peru geweest en ik vond dat echt geweldig! Deze zomer wil ik graag mijn Spaans weer ophalen in Midden of Zuid-Amerika en het lijkt me gezellig om dat (deels) met een reisgenootje te doe. Ik wil graag in de periode van juli/augustus 4 week weggaan. Ik vind het leuk om te backpacken en hou van een beetje actieve vakantie. Ik studeer nog en ben 22 jaar.
Nog meer mensen met dezelfde plannen en rond dezelfde leeftijd? Dan hoor ik dat graag!
Top dat je weer terug wilt keren, klinkt goed Ik heb een ticket naar Lima op 30 juni. Vanuit daar wil ik twee maanden gaan rondreizen, door het zuiden van Peru en een stukje Bolivia. Ik hou ook wel van een actieve vakantie. Ik ben ook 22 jaar en studeer in Utrecht. Ik zoek een reisgenootje om in ieder geval een goede gezellige start mee te maken. Komen jouw plannen een beetje overeen?
Ik zit ook in juli/augustus in Peru… Ik zal vanaf 17 juli eerst vier weken in cusco zitten ivm spaanse les en vrijwilligerswerk, maar daarna ga ik 3 weken rondreizen door zuid peru en hopelijk een stuk van bolivia (voornamelijk zuid bolivia lijkt mij erg mooi). Misschien kunnen we een stuk samen reizen of elkaar ontmoeten! Altijd leuk om mede reizigers te ontmoeten.
Ik ben 21 jaar en hopelijk van de zomer afgestudeerd. Deze zomer ga ik dus volop genieten van mijn laatste vrije zomervakantie