juni/juli midden-/ zuid-amerika!!

hi!

ik ( 29jr) wil graag in de zomer voor 3 weken ongeveer naar zuid- of midden Amerika. heb nog geen plannen gemaakt maar wil vooral veel zien en ontdekken! hou van rondreizen, relaxen op het strand, van feestjes en van mooie plekken zien en interessante mensen ontmoeten! ik was eerst eigenlijk van plan om alleen te gaan omdat je dan aan niets gebonden bent, maar het lijkt me ook leuk om met iemand of met meer mensen samen te gaan die dezelfde interesses hebben. Dus mocht je dat leuk lijken, laat iets weten :slight_smile:

Janneke

Hallo daar,

Ik ben ook aan het rondkijken hier voor reisgenoten richting Zuid-amerika. Heb je enkele favoriete bestemmingen in gedachten of ligt het allemaal nog wat open? Op dit moment inspireren Ecuador, Peru en Bolivië me het meest. Maar ook Colombia en Brazilië lijken me fantastisch…

Ik raad wel aan niet te lang meer te talmen met vliegtuigtickets boeken want die prijzen zullen toenemen… Ook als je Macchu Picchu zou willen bezoeken: tickets moet je op voorhand kunnen vastleggen wegens bezoekersquota.

Ik kan me ook vinden in een deel avontuur, mooie landschappen en toffe activiteiten (bvb. mountainbike ritje, een dagje of 2 trekking, verpozen aan een meer of rivier bij een kampvuurtje…). Verhouding ontdekken/relax zou mss. eerder 2 op 1 zijn voor mij, maar dat neemt niet weg dat we flexibel kunnen zijn.

Nog wat vraagjes:
Waar ben je woonachtig?
Welke periode zou je willen nemen? Ik ben ietwat beperkt: kan nl. niet op reis vertrekken van 12 tot ca. 25 augustus (overlapt anders met mijn collega), dus in juli of nà 25 augustus voor 3 weekjes.

Als je eens de koppen bij elkaar wil steken, mag je me zeker contacteren: nicoflow84@icloud.com.

groetjes
-Nico

Hey Janneke, ik heb ongeveer de zelfde plannen, maar vanaf medio september. Dan is het daar wat prettiger klimaat. Interesse?