Voor komende zomer zoek ik iemand die vier weken met mij (en mogelijk een aantal anderen) een avontuurlijke/backpackende/lowbudget reis zou willen ondernemen. Mijn vrienden krijg ik niet mee. Mijn voorkeur gaat uit naar een maandje Peru (tenzij je met een beter idee komt) met als doel zoveel mogelijk te zien en te doen op een relaxte manier. Jungletrekkings, cultuur snuiven, hier en daar een biertje en nieuwe mensen ontmoeten!
Ik ben een jongen van 27 jaar en gemakkelijk in de omgang. Heb nog geen vakantiemaand gepland bij de baas maar dat kan in overleg. Hoor graag wat van de mensen die bovenstaande wat lijken.
Misschien heb je mijn oproepje op deze site ook al gezien… Ik ben op zoek naar
een reisgenootje voor 3 weken Maleisie… Ietsje anders dan jouw 4 weken Peru,
maar aangezien jouw ideeen over je vakantie (op een relaxte manier zoveel mogelijk
zien, jungle trekking, cultuur snuiven etc.) overeenkomen met die van mij, stuur ik
je toch maar een berichtje. Misschien kunnen het samen eens worden!
Btw, ik ben Anneke, 26 jaar en ook niet de moeilijkste in de omgang!
Laat maar iets van je horen als je interesse hebt!
Ik las je oproep voor de zomer. Zelf heb ik inmiddels ook een oproepje geplaatst. Ook ik heb vrienden die niet mee kunnen en willen op een avontuurlijk reis in zuid - Amerika! Mijn plan was om van Buenos Aires naar Rio de Janeiro te reizen, ook lekker avontuurlijk en low-budget.
Ik heb vakantie van 5 juli t/m 24 aug. Ik werk in het onderwijs en ben dus helaas niet flexibel.
Zelf ben ik 28, woon in Best en heb al vaker verre reizen gemaakt. Laat me weten wat je ervan vindt!
Klinkt als een erg leuk plan en het spreekt me zeker aan! Ik, 26 jaar woonachtig in Deventer, ben twee jaar terug al voor een aantal maanden in Peru geweest. Nu wil ik graag 5 á 6 weken rond gaan reizen door Noord-Argentinië en Boliva, ergens rond september vertrekken. Jungle, cultuur en een hoop gezelligheid staan ook zeker op mijn lijstje!
Geïnterseerd? Laat het even weten!
Peru spreekt me niet heel erg aan op het moment, omdat ik mijn laatste reis al Suriname heb gemaakt en ik nu een hele andere kant op zou willen maken. Mijn voorkeur gaat uit naar Azie (Thailand, vietnam, laos, indonesie) zoiets. Ik ben wel afhankelijk van de schoolvakantie’s.
Ik ben al eens wezen backpacken voor vijf maanden en met 4 maanden stage in Suriname, heb al wel de enige ervaring.
Lijkt dit je ook wat, dan hoor ik het wel.
Hej, ook ik wil dit jaar 3 a 4 weken naar Peru. Ben me op dit moment erg aan het inlezen in alle mogelijkheden van het land. Ben je dus nog steeds van plan naar Peru te gaan? Heb je al iemand gevonden (of misschien zelfs meerdere)? Wat betreft een datum ben ik ook heel makkelijk in.
Ben ook van de actieve vakanties. Lekker veel doen en zien. Wil ook kijken of ik in Peru kan klimmen (aangezien dat mijn grote hobby is). En natuurlijk de bergen in!