Voor de periode van 6 weken vanaf ongeveer begin september ben ik op zoek naar een leuke, sportieve en ondernemende reisgenoot. Ik denk zelf aan een reis van bijvoorbeeld Peking naar Delhi via Xi’an, Tibet en Nepal of een mooie reis langs diverse hoogte punten in Peru en Bolivia. Ik hou van een goed gevuld programma en wil er zoveel mogelijk zien en doen, maar natuurlijk is er af en toe ook tijd voor een dagje rust. Ik hou van cultuur, maar de natuur heeft toch verreweg de meeste interesse.
Ik ben Pascal, 30 jaar en woonachtig in het midden van het land. Heb ruime reiservaring en ben verslaaft geraakt aan deze hobby. Kun jij je een beetje vinden in deze tekst en heb je zin in een leuke reis/avontuur???
Aangezien ik maar 3 a 4 weken kan, zat ik te denken om alleen Peru te doen. Met heel misschien een uitstapje richting Brazilie (met de boot over de amazone naar Manaus). Maar goed dat was een idee
Bedankt voor je reactie, maar helaas kun jij maar 3…4 weken en ik wil en kan er 6. Eigenlijk hoop ik iemand te treffen die ook voor een langere periode kan gaan om zo meer te kunnen zien. Als ik naar zuid amerika ga is het doel om van Lima naar Santa Cruz te reizen en dat lukt niet echt in 4 weken denk ik.