Reisgenootje gezocht: Peru september/oktober

Hallo! Ik ben van plan om in september/oktober vier weken in Peru te gaan rondreizen en zou het gezellig vinden om het eerste gedeelte van deze reis (ik vlieg op Lima) samen met iemand te kunnen delen! Ik ben 28 jaar, redelijk ondernemend en houd van cultuur en natuur. Iemand interesse om (deels) samen te gaan? Groet, Diane.

hey Diane,

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenootje?

Ik ben 21 (over een week) en heb zojuist mn diploma gehaald. Mijn plan was om ook in sept/okt te vertrekken, maar dan 3 a 4 maanden te blijven en meer landen in zuid- en midden amerika te bezoeken. Peru staat ook zeker bovenaan mijn lijstje. We zouden de reis samen in Peru kunnen starten en daarna allebei onze eigen weg gaan?!

Ik woon ook in Utrecht, dus als het je wat lijkt kunnen we binnenkort kijken of het wat is!

Groetjes Sanne

hey diane,
ik zoek ook iemand om me te reizen naar peru voor 3 a 4 weken.
ik zou het ook leuk vinden om met iemand een gedeelte van de reis te delen
en een aantal dingen te bezoeken zoals machu picchu en het titicaca meer
en ook bijvoorbeeld overnachten in de jungel.
ik ben een man 32 jaar en hou van actieve vakanties en vind het leuk om een hoop dingen te zien. groetjes kevin.

Hoi Diana, ik ga 3 september naar Peru ik vlieg op Lima. Ik ben ook 28 jaar en vind het gezellig om het eerste stuk met iemand te reizen. groetjes Jessica

Hoi Diane,

Ik vlieg 11 september naar Lima, daar verblijf ik 2 nachten en dan vlieg ik door naar cusco voor een talen cursus. Dus als je toevallig ook dan vliegt is het misschien gezellig om elkaar in het vliegtuig te zien. Ik ben 21 jaar en ga voor 3 maanden naar peru.

groetjes Anouk

Hallo Diane,

Ik kan zelf helaas niet eerder dan 14 november weg en heb dan wel 4 weken de tijd om in Peru rond te reizen. Heb je inmiddels al een vaste datum dat je gaat of valt er eventueel nog te schuiven? Ik ben een meid van 28 jaar. Mocht je nog later gaan en nog een reismaatje zoeken dan kun je me mailen op rp1982rp@hotmail.com

Groetjes