Hallo,
Begin juni vertrek ik naar Peru, eerst om drie weken een taalcursus in Cusco te volgen. Daarna heb ik nog 6,5 week om rond te reizen.
Ik heb me er eigenlijk al helemaal bij neergelegd om alleen te gaan, maar het is natuurlijk super als er iemand is die in dezelfde periode ook veel van Peru (en een stukje Bolivia) wil zien!!
Ik ben trouwens 25, en zit momenteel tussen een bachelor en master opleiding in, en zoek een reisgenootje rond dezelfde leeftijd.
Ben benieuwd…
Groetjes,
Dimitra
Hoi Dimitra,
ik ben wel geinteresseerd om een deel samen te reizen als we het goed kunnen vinden, ik heb zojuist geboekt (1 juli vlieg ik naar lima en 27 augustus ga ik terug) en heb ook nog geen medereisgenoten. Ik wil het ook juist ter plekke een beetje ervaren, met verschillende mensen reizen lijkt me leuk.
Hoe zijn jouw plannen? heb je al iemand gevonden?
groetjes Lotte
Hoi Lotte,
ik zie dat je bijna dezelfde periode op reis bent!!
Als jij na aankomst ook van plan bent om richting cusco (machu picchu) te gaan, lijkt het me leuk om contact te houden. Dan zouden we een stuk samen kunnen reizen…
Mijn plan op dit moment is om na de taalcursus begin juli een trekkingtocht in de buurt van cusco te doen (vb. de Salcantay Trek, eerst eens kijken hoe goed m’n conditie is:smile:) en dan richting het zuiden te gaan (Puno, titicaca meer, mis stukje Bolivia). Verder weet ik het nog niet… Maar ik ga me er de komende 3 weken wat meer in verdiepen, bovendien heb ik ook nog die 3 weken in cusco om te kijken wat ik verder ga doen.
Heb jij verder al plannen?
Groetjes,
Dimitra
Hoi Dimitra,
In welke stad woon je? Ik woon in amsterdam, misschien kunnen we ergens wat afspreken en kijken of het ons leuk lijkt samen te reizen en daarna wat plannen te maken,
Mijn eerste plan was eigenlijk eerst 2 weken taalcursus in cusco en dan reizen, dus wie weet kunnen we dan daarna samen optrekken,
groetjes Lotte