Reisgenootje Peru gezocht!

Hoi,
Ik ben Jiska, bijna 20 jaar en studerende in Leiden. Ik wil graag deze zomer voor ongeveer een maand naar Peru en eventueel andere Zuid-Amerikaanse landen om de cultuur daar te ontdekken. Omdat ik het te eng vind om in mijn eentje te gaan, zoek ik iemand (18-25 jaar) die mee wil gaan! Ik ben avontuurlijk ingesteld, maar wil zo nu en dan ook rustig van de natuur en cultuur genieten!

Groetjes,
Jiska

Hoi Jiska,
Ik vertrek 4 mei voor 3 maanden naar Peru. Eerst ga ik daar 4 weken spaans leren, dan 4 weken vrijwilligerswerk doen en tenslotte (we zitten dan in juli) nog 4 weken rondreizen. Dat wil ik als meisje ook liever niet alleen. In de acht weken Cusco zal ik waarschijnlijk wel mensen ontmoeten die verder willen reizen, maar misschien de route die ik in mijn hoofd heb wel wat (begin is dus vanuit Cusco, dan Puno, Titicacameer, eventueel Bolivia, Arequipa, Nazca, Ica, Pisco en Lima). Laat maar weten of we eventueel iets af kunnen spreken. Ik ben trouwens 22, net afgestudeerd.
Groetjes Bauke

Hoi Jiska,

Ik ga deze zomer ook naar Peru (22 juni tot 10 augustus). Eerst 4 weken in Cusco Spaans leren en vrijwilligerswerk doen en daarna nog 3 weken reizen, ook door Bolivia. In welke periode ga jij precies?? Ik hoor het wel of we ook iets kunnen afspreken. Ik ben trouwens bijna 19 jaar en studerende in Groningen.

Groet, Richard

Hoi Jiske,
Klinkt als een goed plan! Of heb je inmiddels al een reisgenootje gevonden?
Ik wil graag in juli rondtrekken. Ben bijna 24 en bijna afgestudeerd. In september weer studeren, dus nu lekker genieten van de zomer.
Ben ook avontuurlijk, maar hou erg van natuur en rust.
Hoop wat van je te horen!
Groetjes van Fleur fleurdeavonturier@hotmail.com