Hoi, ik ben Manon en woon op Curacao. 28 September ga ik naar Peru om 3 weken te gaan backpacken. Ik zal starten in Cuzco. Het lijkt me leuk om andere leeftijdsgenoten te ontmoeten om eventueel samen de reis te starten of ergens half-way te ontmoeten om samen ervaringen te delen. Alleen is ook maar zo alleen. En voor wie het handig vindt: ik spreek een aardig woordje Spaans en heb veel backpack-ervaring!
wij landen 26 sep in lima. weet niet of we leuk zijn maar misschien komen we elkaar onderweg wel tegen.
Hallo Manon,
Ik zit ook te denken om richting Peru te gaan reizen en de periode die je noemt had ik zelf ook in gedachten! Ik heb nog niets geboekt of vast staan maar ben erg benieuwd wat je plannen zijn en of je nog altijd een reisgenoot zoekt?
Groetjes Jasper
Jasper,
Ik wil in oktober/november 2012 ook gaan reizen voor ongeveer 3/4 weken.
Peru/Bolivia of (nog beter:cheer:) Argentiniƫ, Patagonie (Chili).
Patagonie zou ik willen doen alsvolgt:
Vliegen op Rio (goedkoop), 2 dgn blijven. Door naar Igazu watervallen. Dan naar Buenos Airos, vliegen naar Chili (Patagonie), terug (vliegen) naar Buenos Airos/Rio (nog ff 3 dagen strand ofzo).
Ohja, 29 jr en uit Utrecht
Halo Jasper,
Wij vertrekken 26 september naar Peru en landen in Lima.
Normaal gaan we voor +/- 4 weken.
Indien je interesse hebt, laat het me maar weten.
Wij zijn met 3 personen.
Groeten
Halo,
wij vertrekken 26 september naar Peru?
Hoi Manon,
Heb in Oktober een maand vrij en Peru lijkt mij eigenlijk wel leuk!
Heb nog niks geboekt en dus ook nog niks geplandā¦
Laat maar weten of je nog steeds gezelschap zoekt voor je reisā¦
Groet Karlijn (35 jaar)
Hoi Karlijn, bedankt voor je reactie!! Wat is je email-adres? dan mail ik je daar op. Groetjes, Manon
Sorry voor de late reactieā¦Bij nader inzien wordt het toch niet Peru (kosten) maar hoogstwaarschijnlijk Cuba!
Groet Karlijn
HOI manon ben je nog op zoek een reismaatje
of heb die al gevonden laat me weten, ik vertrekt
op 28sep naar Peru-Bolivia dan terug naar tahiti-moorea bora bora Gr. Gerard
Hoi Karlijn,
jammer dat je niet naar Peru gaat, maar Cuba is ook gaaf!!! Veel plezier daar!
Hallo daar,
Ben nu in Chili, ga nog paar dagen naar San Pedro in Noord Chili, dan naar zoutvlaktes Bolivia en door naar Cusco.
Groetjes Tamara