Peru 3 weken in sept/okt 2010

Hi!

Eind september, begin oktober 2010 wil ik 3 weken naar Peru gaan om rond te trekken. Zijn er mensen die ook in die periode naar Peru gaan? Lijkt me leuk om contact te leggen en eventueel samen te reizen!

Groetjes Inesse

Hoi!

Die plannen heb ik zeker, maar dan begin oktober op zijn vroegst.
Wil alleen wel een paar maanden in Zuid-Amerika blijven, maar ik moet toch ergens beginnen. Dus in Peru zou prima zijn. Hoe staan jouw plannen er tot nu toe voor en mag ik vragen wat je leeftijd is?

Groetjes,
Nicole

Hoi Nicole!

Mijn plannen zijn om ong. 25 sept. te vertekken. Kan zo’n 3 weken weg, ivm werk. Wil heel graag op de heenreis een paar dagen Miami meepakken, de meeste vluchten maken daar toch een stop. Hoelang ben jij van plan te blijven? Ga je alleen naar Peru of wil je omliggende landen ook doen? Ik ben trouwens 25.

Groetjes Inesse

Ok, dan gaan we elkaar mislopen. Maar een paar dagen Miami? Vind je dat niet zonde als je naar Peru gaat?
Ik wil de omringende landen ook gaan doen en ben van plan om 3 maanden rond te gaan reizen en begin oktober op zijn vroegst te vertrekken (zal rond 10-10 zijn)

Hallo Nicole,

Ik ga ook rond begin oktober/eind oktober naar Zuid-Amerika toe. Ik wil meerdere landen pakken.
Brazilië en Peru sowieso. Misschien kunnen we keer mailen?
Ik ben zelf 21 jaar. Wat is jou leeftijd?
Liefs Laura