Ik ben Sebastiaan, 29 jaar, en wil dit jaar een rondreis maken door Peru. Vooralsnog doe ik dit alleen, maar ik ben eigenlijk toch wel op zoek naar een reisgenoot. Helaas is er niemand in mijn vriendenkring die interesse heeft om mee te gaan, dus daarom plaats ik hier een bericht.
Ik zat te denken aan augustus, september of oktober. Helaas kan ik niet langer dan 4 weken.
Ik heb nog geen exact reisschema of route. Natuurlijk wordt het lekker actief en zal er veel gewandeld worden
Mocht er dus iemand zijn die zin heeft om ook naar Peru te gaan, stuur dan even een berichtje.
Hey jullie!
Ik ga deze zomer een maand spaans leren in Quito en een maand vrijwilligerswerk doen in Cuzco…maar vind een reisgenoot voor de week dat ik van Lima naar Cuzco reis met de bus wel gezellig. Het gaat om de week van 4 augustus (vanaf Lima naar Cuzco). Is een van jullie daar dan?
Peru lijkt me een super mooi land en zou er ook graag heen gaan. Ik heb 3 weken vakantie maar zit wel aan een vakantie gebonden vanwege mijn avondopleiding (naast mijn baan). Ik heb vakantie van 27 juni tm 18 juli…ik weet het, lekker hoogseizoen.
Maar mocht je het toch zien zitten hoor ik het graag van je! Ik ben overigens 22 jaar.