Hallo!!
Ik ben Anneke, 26 jaar en ik ben op zoek naar een reisgenootje voor de komende zomer (juli/augustus)! Ik zou graag een rondreis willen maken met daarin een combinatie van natuur, cultuur, relaxen, sportief etc.!
Mijn voorkeur gaat uit naar Maleisie, maar ook Costa Rica, Peru en veel landen in Zuid-Oost Azie staan op mijn verlanglijstje! Heb je ook plannen om deze zomer ong. 3 weken weg te gaan en ben je qua planning nog flexibel? Let me know!
Groetjes, Anneke
Hoi Anneke,
Voor goede ideeen ben ik altijd in. Zo’n reis is niet echt lang, maar misschien een goede opstart voor de rest van wat ik nog wil zien. Ik heb ook op Wendy haar oproep gereageerd. (zie mijn andere berichten en onderwerpen)
Ik ben ook flexibel in tijden en landen. Gemakkelijk in omgang. Ik wil graag genieten van natuur, cultuur, mensen, rust, activiteiten…
Dus vooral een gezonde leuke mix van het geheel. En wat zeker zo belangrijk voor mijn is; dat je van tevoren niet alles al weet en gezien hebt. Onverwachte dingen maken een vakantie nog aangenamer.
Mijn voorkeur gaat uit naar reizen in een klein groepje.
Kun je hier iets mee,
dan hoor ik het graag.
gr.,
Arjan
Hey,
Ik ben Jared, 23 jaar oud woon en werk in Almere,
Ik wil graag deze zomer naar thailand gaan, maar omdat ik al in september met vrienden naar New york ga, dacht ik wil iets anders doen iets uitdagender door met 1 a 2 of zelfs met meerreis genoten op vakantie te gaan. Ik wil graag de cultuur verkennen. Wil leuk een avontuur van maken.
[ul]
[li]1 á 2 of met meer reisgenoten[/li][li]2 á 3 weken[/li][li]juni/juli/augustes/september[/li][li]strand/zee[/li][li]avontuurlijk[/li][li]cultuur goed verkennen[/li][li]Thailand[/li][li]man/vrouw alle soorten en maten:dag::chin: maakt niet uit[/li][li]Natuurlijk plezier maken.[/ul]Mijn email adres: [EMAIL=“jaredocampo@hotmail.com”]jaredocampo@hotmail.com[/li]hyvessite: http://jaredocampo.hyves.nl/
Hallo Anneke,
Ik heb ook plannen om augustus/oktober te gaan reizen voor 3 a 4 weken. Helemaal alleen zie ik niet zo zitten. Zit nog heftig te dubben wat ik wil.
Als het je wat lijkt om samen een start te maken hoor ik graag van je!
Oh ja, ben 24 jaar, en op zoek naar avontuur, cultuur, activiteiten, rust, feestjes. Van alles wat eigenlijk.
Groetjes!