Ik zoek een reisgenootje (vrouw) om samen met mij deze zomer (juli en augustus) een mooie actieve reis te maken. Ik heb nog geen keuze gemaakt naar welke landen maar cultuur en natuur vind ik erg belangrijk.
Als dit je aanspreekt hoor ik graag van je, want misschien kunnen we dan een keer brainstormen en ideeën uit wisselen.
Cultuur, natuur en actief spreken me heel erg aan! en ik heb ook de wens om een toffe reis te maken deze zomer.Helaas gaan zowat al mijn vrienden liever naar een zon, zee & zuipen bestemming of lekker met hun lief weg. Mijn lief gaat deze zomer vrijwilligerswerk doen dus heb ik alle tijd!
Ik ben 18 jaar en hou vooral van mooie natuur, bijzondere plekjes, cultuur, mooie stranden/eilanden en gewoon lekker bij een kampvuur zitten.
Misschien kunnen we eens wat brainstormen om te kijken of we op een lijn zitten!
Het lijkt mij super leuk om deze vakantie naar Indonesië te gaan! Ben al vaker naar Azië geweest maar nog niet eerder naar Indonesië.
Vind het erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, dingen uit te zoeken, cultuur te bekijken en zo nu en dan een dagje helemaal niks met een cocktail op strand:)
Zaten jullie ook aan Azië te denken? Groetjes Rianne
Leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik ben ondertussen al iets verder met mijn plannen. Ik wil naar Vietnam en Cambodja gaan. Dus als je nog interesse hebt laat het me dan weten!!
Ik ben zelf ook van plan deze zomer naar Vietnam te gaan. Concrete plannen heb ik ook nog niet maar ik zou het leuk vinden om deze reis samen met iemand te maken. Ik wil ook graag veel bezichtigen en zien van het land, maar een rustdagje aan het strand met een drankje moet natuurlijk ook kunnen. Mocht je nog interesse hebben en nog niet alles hebben uitgewerkt hoor ik het graag!
Hi allemaal,
Ook ik zoek een reisgenootje(s) voor een mooie reis deze zomer. Ben er alleen nog niet uit waar heen ( Zuid - America of Azie= Cambodja, Laos, Vietnam ).
Wat zijn jullie plannen? En nog een plekje vrij ?
Groetjes Gaby
Hoi hoi
Same here! Is iemand van jullie nog op zoek naar een reismaatje voor periode 15 juli - 15 aug naar Vietnam en Cambodja?
Cultuur, natuur, strand en gezelligheid wil ik opzoeken, 25 jaar.
Groetjes Loes
Ik ben last minute ook nog op zoek naar een reisje. En jullie plan lijkt me ontzettend leuk! Hebben jullie ondertussen al concrete plannen. Groeten Kaat
Ik wil ook nog steeds graag weg!
Zijn er plannen?
Met een groepje meiden weggaan lijkt me heel gezellig!
ik ben Milou, net 27 jaar, en uit Den Haag!
Hoef niet persee naar Azië, een weekje Portugal bijv lijkt me ook prima! Of Italië, zoiets…