Hallo toekomst reisgenoot!
Ik wil aankomende zomer graag op reis naar Azië. Mijn voorkeur gaat uit naar Indonesië maar ik zou eventueel ook graag naar Vietnam en/of Cambodja willen. Ik wil liever niet alleen reizen ben dus opzoek naar een gezellig en spontaan reisgenootje. Ik ben gebonden aan een bepaalde periode omdat ik docent ben. Mijn planning is om rond 9-07 te vertrekken en dan rond 14-08 weer te vertrekken. Even kort over mij: ik ben enthousiast, spontaan, eerlijk en sportief. Ik wil graag mooie dingen zien en beleven. Ik zoek een combinatie van cultuur snuiven, activiteiten ondernemen en daarbij nieuwe dingen ontdekken maar een dagje strand hoort daar ook absoluut bij.
Spreekt dit je aan of ben je juist nieuwsgieriger geworden?! Mail me dan gerust: nienke-kaal@hotmail.com
Ik ben 24jaar;) jij? Ik heb ik nog niet echt concrete plannen. Ik zou in ieder geval Java (misschien ook Bali/Gili eilanden/Lombok) willen zien, verder sta ik open voor ideeën! Ooh Vietnam lijkt me ook heel gaaf. Ik ben vorig jaar naar Thailand geweest voor twee weken.
Hoi dames, ik ben ook van plan aankomende zomer naar Azië te gaan en liever niet alleen. Vietnam en Indonesië staan ook op mijn lijstje
Ik kan wat later, vanaf 24 juli, maar wie weet matchen we en kunnen we n stuk samen reizen
Groetjes Linda
Wat leuk dat jullie ook opzoek zijn naar een reismaatje. Ik ben nog steeds opzoek naar een reisgenoot. Ik wil het liefst naar Indonesië, zoals je kunt lezen ben ik wel gebonden aan een bepaalde datum. Als jullie graag dingen willen bespreken, dan staat hierboven mijn email adres.