Hai allemaal,
Graag wil ik in september of oktober voor een maand richting Azie vertrekken.
Mijn voorkeur gaat uit naar Indonesië of Vietnam.
Omdat geen van mijn vrienden interesse heeft in reizen en ik liever niet alleen wil reizen zoek ik een reismaatje om samen die kant op te gaan.
Ik hou van cultuur, natuur, af te toe een feestje, soms een beetje chillen, mensen ontmoeten en spontaan ergens terecht komen.
Groetjes,
Hey mlukje
Ik ben justin, 21 jaar uit heemskerk.
Recent afgestudeerd en van plan om in september 3-6 mnden indoland te verkennen en mn rootz te vinden. Misschien een leuk idee om contact te houden en daar te meeten/ evt stukje samen te reizen. Ik hoor het wel
Groetjes
Hoi…
Even voorstellen… Ik ben serena,27 jaar uit Overijssel en heb al jaren de droom om te gaan reizen. Nu heb ik dit jaar besloten dat het gaat gebeuren, ik zou alleen graag samen met iemand gaan. Ik kan oktober/november dit jaar weg van mijn werk en zou graag 5 weken indonesie gaan verkennen. Het enige wat ik zeker wil doen daar is naar merauke Nieuw Ginea daar zou ik ong. 5/6 dagen willen zijn en vervolgens rondtrekken. Lijkt het je leuk dit samen met mij te doen, hoor ik graag van je!!
He Sereen,
Ik wil ook graag 5 weken gaan. Ik ben ook overal voorin. Zag dat je graag naar niet toeristische eilanden zou willen gaan. Dat lijkt mij ook het leukste.
Laten we eens in contact komen.
Hoi sereen
Ik stuurde je nog een mailtje!
Via Wereldwijzer app
Hallo,
Mijn naam is Marleen 26 jaar en ben aan het plannen om sept okt 4 a 5 weken naar Indonesie te gaan. Ik ben niet zo van het plannen en sta overal voor open maar wil sowieso sumtra java Bali zien en alles daarbij is van harte welkom, Maleisie hoort ook bij mijn opties, ik hou vd natuur en activiteiten een barretje en een feestje. hoog op mijn lijstje staan de oerang oetans
Het lijkt me gezelliger om in ieder geval de reis samen met iemand te starten en eventueel de gehele periode samen te doorlopen! Groetjes,
Marleen
He Marleen,
Lijkt me leuk om in contact te komen.
Ik stuur je een privé bericht met mijn email 
Leuk als jullie je ook aanmelden in de facebook groep: reis naar indonesie 2014,? Zien we elkaar daar? Dan kunnen we met z’n allen contacten!
Was er al een groep aangemeld dan ? Want ik zit al bij een (besloten ) groep maar dan heet die:
“Reizigers die in 2013 naar Azië gaan”
Misschien daar aanmelden?
Via Wereldwijzer app
hoihoi! ik wil ook graag in het najaar naar azie, heb ook nog geen vaste plannen, maar zat te denken aan indonesie en omstreken of nepal en omstreken. ik kom graag in contac met jullie 
groetjes!