Last minute reis!

Hoi iedereen!!

Ik wil heeeel graag 21 juli ergens vertrekken richting het mooie Azie, ik zat te denken aan Indonesie of Thailand…

Ik zoek een reismaatje die ook die kant op wil! Ik heb niet echt vaste plannen gemaakt wat ik wel en niet wil zien. Ik ben al eerder in Thailand geweest dus beetje ervaring heb ik wel.

Ik wil graag lekker cultuur opsnuiven, ontspannen en zeer zeker lekker actief blijven in dingen ontdekken!

Zelf ben ik 25, klinkt al wat ouder maar zo voel ik me niet! :stuck_out_tongue:

Groetjes Sanne

Hoi Sanne,
Ik ben Linda, 31, leerkracht, Nijmegen. (klinkt nog wat ouder maar zo voel ik me helemaal niet!) en ik zit ook de opties te verkennen. Zou ook graag weer naar azie gaan deze zomer.
Ben vorig jaar naar Thailand gegaan, helemaal in mijn eentje, en dat was het toch net niet, dat in mijn eentje dan, Thailand was fantastisch. Dus nu zou ik graag samen met iemand gaan, veel zien en doen en vooral ook relaxen.

Enige nadeel; ik zou eigenlijk nog eerder willen gaan, aangezien ik uiterlijk 31 juli weer thuis moet zijn. Of wie weet zouden we een deel samen kunnen reizen als het klikt.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Linda

Hmm zegt me wel wat… Ben Kevin, 25 jaar ook… Nog nooit in Azië geweest wel al heel veel gezien in Noord-Amerika. Hoe lang zou je willen gaan dan?

Ik zou ongeveer 3 weken willen gaan, dat betekent volgende week al vertrekken… :slight_smile:

Ik zit nu in Vietnam en wil hierna naar Indonesie of Maleisie. De 26e verloopt mijn visum in Vietnam dus moet ik sowieso weg, misschien wordt dat al wat eerder. Ik ben 24 overigens.

Je kunt me op facebook toevoegen, als je even zoekt in mijn oude berichten staat die ergens!

Hoi Ik zou dit jaar naar Peru gaan,het gaat wel door. alleen Ik zou ook
via thailand kunnen gaan,want de ticket vanuit Thailand zal wel Goed koper zijn naar Peru.het is hier veel te duur. Gr. Gerard>>>