Reisgeno(o)t(e) Azië gezocht

Eind dit jaar of begin volgend jaar wil ik graag een reis van ongeveer vier weken maken naar het oosten van Azië. Ik denk in eerste instantie aan Maleisië of Indonesië, maar er zijn nog veel andere landen in Azië die op mijn verlanglijstje staan, bijvoorbeeld Nepal of Mongolië. Mijn plannen zijn dus nog niet zo concreet en alles is bespreekbaar. Ik wil graag veel van een land zien en beleven, maar een paar dagen aan een mooi strand ga ik ook niet uit de weg. Ik ben 33 jaar (m). Wie heeft er zin om mee te gaan (m/v)? Ik hoor het graag! :chin:

Hey,
Ook ik ben van plan om eind dit jaar, begin volgend jaar op reis te gaan. Had zelf Maleisië en (het zuiden van) Thailand in gedachten. En ook voor ongeveer 4 weken. Ben in januari van dit jaar in het noorden van Thailand geweest. Toen heel veel gereisd en heel veel gezien qua cultuur (was met een groepsreis). Houd zeker van cultuur, maar er moet zeker ook ruimte zijn voor relaxen, het uitgaansleven proeven en uiteraard strand/duiken/snorkelen. Wellicht kunnen we eens verder brainstormen! Ik ben 32 jaar (v).

Hi Juut en Bart,

Ik zou zelf heel graag willen rondtrekken op de eilanden van Indonesie. Van Sumatra, Java to Bali evt Lombok en Flores of Gili eilanden. Ik kan 4 weken weg van werk, dus ik moet nog wel keuzes maken of wat ik echt wil zien, want alles gaat helaas niet lukken.

Ik zou graag vanaf eind jan (of halverwege) tot eind feb willen gaan, dan is het op werk de rustigste periode. Hebben jullie pre´s en pro´s? Als het jullie niet echt uitmaakt, zou ik zeggen Join me!

Groetjes
Jeannette

Hoi allemaal,

Ik heb jullie berichtjes gelezen en mijn interesse is gewekt!
Ik ben Nadine en ik ben 22 jaar, wonende in Groningen.
Ik ben van plan om 3,4 weken te gaan rondreizen in Azie. Ik heb niet zozeer een voorkeur voor een land, maar Indonesie, Thailand en Bali lijken me erg mooi. Ik sta voor alles open.
Ik ben een avontuurlijk iemand die sociaal en gezellig is.
Mijn ideale vakantie is dus rondreizen, maar vind het ook heerlijk om een dagje op het strand te liggen. Verder houd ik ervan om mooie stadjes te bekijken en 's avonds ergens een drankje te doen.
Lijkt dit jullie wat?
Laat het me dan weten.

Groetjes Nadine

Hoi! Klinkt goed, jullie plannen! Ik heb mijn ticket geboekt en vlieg 1 nov naar Mongolië. Ik ben daar een dag of 3 en neem dan de trein naar Beijing. Daar ook weer een dag of 4 en daarna ligt mijn planning niet vast; ik wil naar het zuiden van China, Laos, Vietnam en Cambodja en eindigen in Maleisië (vlieg daar op 31 jan weer terug). Jullie al wat concrete plannen? Misschien komen we elkaar ergens tegen en kunnen we een gedeelte samen reizen? Ow ja, ik ben 33 (V).

groeten! Ilse