Ik ben Lydia 34 jaar. Graag zou ik een reis willen maken in Azie. Het liefst voor 3-4 weken.
In de periode mei zou ik graag weg willen, maar later in het jaar kan ook.
Ik hou van strand, natuur en cultuur, lekker eten en uitgaan. De reis hoeft niet helemaal gepland te zijn.
Een stedentrip ben ik ook voor in.
Ik wil deze zmer erg gaag naar Singapore, vietnam en Maleisie. Aan welke landen zat jij te denkn?
Ik hou vaneten, reizen zo nu en dan eens uitgaan, het strand (met een boek), gezellig kletsen etc.
Ik ga 5 september voor een maand naar Sri Lanka maar zou graag samen met iemand gaan!
Strand, lekker eten, cultuur en natuur is daar allemaal volop aanwezig. Daarom heb ik ook voor Sri Lanka gekozen!
Bij interesse hoor ik graag van je.
ik wil deze zomer weer terug naar azie.
als je er eenmaal bent geweest dan moet je gewoon terug
2 jaar geleden een maand in thailand geweest, vorig jaar een maand in china.
nu zijn andere landen aan de beurt.
je oproep spreekt me el aan, dus vandaar mijn reactie,
Mij lijkt Maleisie ook erg mooi misschien in combinatie met Thailand
of de Filipijnen. Juli / augustus kan ik moeilijk vrij krijgen. Maar dan is het volgens
mij ook geen mooie periode om te gaan. Welke maand kan jij?
Maleisie en Singapore zijn dan goed te doen hoor. Borneo wat ik graag wil meepaken ook.
Ik werk in het onderwijs, kan dus eind april begin mei 2 weken weg en vanaf 11 juli heb ik 6 wekenvakantie.
Hier zit ik helaas wel aan vast,
Hoi!
Zijn jullie al verder met brainstormen? Ik wil van de zomer ook weer gaan backpacken, twijfel nog waarheen, zit oa te denken aan Vietnam evt in combi met de filipijnen… Maar sta open voor argumenten waarom ik naar een ander land zou moeten gaan!
Ik zit ook vast aan de schoolvakantie, vanaf 4 juli.
Ik ben benieuwd welke landen je in gedachte hebt. Ik ga van 23 juni t/m 24 juli naar Azië en zou het leuk vinden om met een reisgenoot te gaan. Liefst naar Sri Lanka, maar sta ook open voor andere landen (Vietnam, Cambodja, Indonesië). De interesses die jij beschrijft herken ik mezelf ook in.
Even kort over mezelf: ik ben 32 jaar en woon in Amsterdam. Ik werk in de kinderpsychiatrie. Hobby’s: lezen, lekker eten, leuke dingen doen met vrienden en familie, borrelen. Ik heb eerder gereisd (Australië, Zuid-Amerika, Azië), meestal samen met een vriendin en vorig jaar ook een maand alleen naar Indonesië.
Mocht je nog op zoek zijn naar een reisgenoot, dan hoor ik dit graag!
Ik ben nog op zoek. De periode dat je wil gaan komt goed uit voor mij. Ik zat te denken aan Maleisië, Vietnam, zuid Amerika, Laos, maar Indonesië en Cambodja sta ik ook open voor.
Misschien kunnen we een keer afspreken we wonen niet ver van elkaar vandaan. Of even mailen.
Hoi! Ik ben van plan om in de zomervakantie naar Azie te gaan, dus juli/augustus. Ik zat zelf te denken aan onder andere laos, cambodja en vietnam. Ik ben 21 jaar en woon in Groningen. Ik ben zelf twee jaar geleden naar Thailand geweest en wil heel graag weer terug. Stuur maar een berichtje als je geinteresseerd bent
Hai, Ik ben Danielle, 43 jaar en wil graag naar cambodja en vietnam in zo’n 3 weken tijd. Vertrek zo rond 28 juli, maar nog niks concreets geboekt. Op zoek nar mooie nieuwe indrukken op het gebied van cultuur, natuur en strand :).
Iemand nog interesse in een reismaatje?