Reisgenoot gezocht Azië 3 maanden okt - dec

Hey reisliefhebbers,

Van begin oktober tot eind december zou ik graag gaan reizen (low-budget) in Azië. Ik had gedacht aan Nepal, India en Sri Lanka of Myanmar, Indonesië… Er staat nog niets vast, maar ik zou het graag wat concreter maken. En ik ben nog op zoek naar reisgenoten die graag (deels) zouden willen meereizen. Ik hou van een goede mix van natuur en cultuur, nu eens een tweedaagse trektocht en dan weer een stadsbezoek.

Ik ben 26 en kom uit Antwerpen en wil nog veel van de wereld zien.

Als je (een stuk) wilt meereizen, laat dan maar wat van je horen.

Groeten,
Eline

Hoi Eline, ik ben ook van plan om in die periode die kant op te gaan! Wel zou ik ook nog graag naar Thailand gaan, jij ook? Er staat bij mij ook nog niets vast dus ben hier dan ook erg flexibel in! Ik ben 26 jaar en kom uit Noord-Brabant.

Groetjes Barbara

Hey Barbara,

ik heb je reactie gelezen en ook je eigen oproep. Leuk. We zitten waarschijnlijk op hetzelfde moment op dezelfde plekken. Weet je al wanneer je exact wilt vertrekken? En waar je wilt beginnen? Ik denk aan Indonesië (Java -Bali - Lombok), dan het vasteland van Maleisië, daarna Thailand en dan Vietnam. En eigenlijk zou ik ook graag naar Sri Lanka gaan (maar dat ligt wat uit de buurt). Maar Thailand staat dus nu wel op mijn lijstje. 2 jaar geleden heb ik Laos en Cambodja gedaan en dat was fantastisch. Ik zou pas 1 oktober kunnen vertrekken en ben nu wat op zoek naar vluchten.

Ik wil erg veel zien en hou van afwisseling.

Groeten,
Eline

Hoi Eline,

Ik ben Aimée, 23, uit Amsterdam. Ik ben waarschijnlijk vanaf half oktober 2013 ook in Nepal. Ik moet nog even kijken of ik dan vrijwilligerswerk wil doen of reizen, maar mocht het reizen worden dan kunnen we elkaar wel even ontmoeten!

Groetjes

hey Eline,

Ik ben sigrid, 25 jaar, uit antwerpen
ik vertrek in oktober voor 10 maanden naar Azie. Van oktober tot december / januari zit ik in Nepal voor vrijwilligerswerk. Daarna trek ik verder naar thailand, maleisie, vietnam,… Als je in die periode ook in Nepal bent, wil ik wel graag eens afspreken.

Groetjes,

Sigrid

Heey!

Ik ben Isabeau, 21 jaar en ook opzoek naar een reisgenootje!
Vanaf September ga ik met iemand de trans Mongolië express doen om vervolgens 2 maanden samen rond te reizen in China. Vanaf November zou ik dan weer alleen verder reizen, alleen ik vind het leuker om dit met een leuk reisgenootje te doen!

Ik weet nog niet precies welke landen ik na China aan wil doen, ik had de volgende landen in gedachten: Nepal, India, Sri Lanka, Myanmar, Maleisië, Indonesië, Filipijnen.

Misschien dat we een deel van de reis samen kunnen doen!

Ben benieuwd naar jou verdere ideeën!
Groetjes Isabeau.