hoi hoi,
ik wil deze zomer weer richting Azie gaan.
Ben eerder naar Indonesie, Vietnam en Thailand geweest en dit jaar staat “waarschijnlijk” Maleisie/Borneo op de planning.
Dit wil ik ongeveer 1 1/2 a 2 maanden gaan bezoeken. Maar kunnen dat ook verdelen over nog een andere bestemming.
Ik duik graag en dat staat ook hoog op mn to do list. Verder hou ik van van cultuur, natuur, intensieve activiteiten maar ook van het strand en leuke feestjes. Ben jij ook van plan om deze richting op te gaan, let me know. Misschien kunnen we samen starten en eventueel de hele reis samen maken.
ik ben 25, dan bijna 26.
Groetjes…
Haay haay
Ik ben vorig jaar naar Thailand geweest en heb echt een waanzinnige vakantie gehad! Nu zou ik heel graag naar Maleisië, Filipijnen en Indonesie willen…
Zie dat jij daar al bent geweest… Wat leuk!!
ik wil altijd alkes uit mijn vakantie halen. Ik hou van cultuur natuur relaxen feestjes etc
Zelf ben ik net 27 geworden
Groetjes Nathalie
Hooi Nathalie,
Leuk dat je ook in Thailand bent geweest. Zelf gegaan of via een organisatie?
Wanneer ben jij ongeveer van plan om richting Azië te gaan? Groetjes Gaby
Heeii gaby!!
Helemaal zelf alles uitgedokterd…!
En het was fan-tas-tisch!!
Ben van plan om ongeveer eind april te gaan…
Jij wel georganiseerd naar Indonesië Vietnam en Thailand geweest??
Of ook alles zelf gedaan…
Vind de voorpret alleen al super leuk ![]()
Groetjess
Nee, ook alles zelf uitgezocht. Lekker eigen plan trekken en de voorpret is idd al leuk. En weet je al een beetje waar je heen wilt gaan?
Zelf zat ik te denken aan Vietnam, maleisie en Indonesië alhoewel ik ook heeel graag naar de Filipijnen wil… Alleen niet alleen haha
Weet niet echt waar dat aan ligt denk een beetje aan de veiligheid daar…