Azië mei/juni...

Aangezien mijn oude post langzaam aan het verdwijnen is, hier maar een nieuwe [emoji4]…

Hi, ik ben Gaby 25 jaar en wil begin mei richting Azië gaan. Tot nu toe is Maleisië/Borneo/Filipijnen de planning. Maar Laos/Cambodja/Myanmar lijkt mij ook een goed plan, allemaal nog bespreekbaar ( ben al wel ik Thailand, Vietnam en Indonesië geweest ). Ik wil ongeveer 1 1/2 à 2 maanden rondtrekken. In ben tijdens het backpacken voor alles in; van vulkaan beklimmen tot een cocktail op het strand. Hou jij ook van alles wat en heb je een beetje dezelfde plannen,
let me know [emoji4]…

Hey,
Ik wil 1 mei voor 1,5 week richting Azie. Als je t leuk vindt om het eerste deel van je reis samen te doen, dan hoor ik het graag.
Groetjes Lonneke

Hoi Lonneke,
Ik heb mijn ticket ondertussen geboekt. Vertrek 17 mei richting Maleisië. Waar wil jij heen?

Hey geeb89. Kom je toevallig nog in de buurt van koh sumai, bali, koh phagnan en koh tao? Een vriendin van mijn zit nu in pai, maar zoekt een nieuwe reismaatje.

Hoi Sonja, ik kom daar niet in de buurt. De bedoeling is om in Maleisië rond te trekken.

Ohh haha balen :stuck_out_tongue: maar super dat je even reageerd:)

Hoi Gaby, leuk dat je ook naar Maleisië gaat! Ik ben daar ook rond die tijd. Misschien leuk om eens wat af te spreken?
Ik heb je ook een pm gestuurd.

Hoi Verano81,
Krijg net een mailtje binnen dat mijn mailbox vol was. Heb nu berichten verwijdert maar van jou nog niks binnen gekregen.
Groetjes Gaby

Hee Sonja, ik ga half mei richting de eilanden in Thailand, is die vriendin van je nog steeds opzoek naar iemand?

Hè pien,

Ja ze is nog steeds opzoek. Op dit moment zit ze in chiang rai, vanaf 21 april in koh sumai een paar dagen. Hoe kan ik jou anders op Facebook vinden?

Hi Sonja, ja dat lijkt me een goed idee. Je kunt me vinden onder Pien van der Geest, zijn er niet veel van :wink: