Hoi allemaal,
ik ben Gaby en ben 23 jaar. Ik ga eind mei samen met een vriendin voor een maand naar Indonesië.
Helaas moet zij na deze periode naar huis, maar ik wil graag nog verder backpacken. Aangezien alleen ook maar zo alleen is, ben ik opzoek naar een reismaatje , dus heb jij plannen om in juli/aug te gaan backpacken in Azie en zoek jij ook nog een maatje, Let me know.
Ik hou van cultuur, natuur, het strand en een feestje :biggrin: ……
Hoi Gaby,
Ik ga zelf in de eerste week met een maat van mij naar Singapore, van waar we uit naar Bangkok gaan. Na drie weken gaat hij naar huis. Ik wil zelf wat langer reizen, het liefst ook in juli en augustus. Ik dacht voor deze maanden om Thailand verder te verkennen en daarna Laos, Cambodja en misschien Vietnam. Heb jij al plannen? Trouwen ik ben Mo (24 jaar) en hou ook van een beetje van de zelfde dingen die je noemt, maar zou misschien ook wel hiken in Thailand.
Gr. Mo
Hoi Gaby en Mo,
Ik Aniek en ben 21 jaar. Ik ben van plan om half augustus naar Thailand te gaan, ik wil dan graag het noorden verkennen in ongeveer twee weken. 2 september begint namelijk mijn stage op Koh Samui, en ik wil van te voren zo veel mogelijk van andere delen van Thailand zien!
Ik heb een aantal steden waar ik graag heen wil maar er staat nog niks vast. Mijn plan was om vanaf Bangkok richting het Chiang Mai te gaan en ondertussen langs Ayutthaya, Kanchanaburi en Sukhothai te reizen. Vanaf Chiang Mai vlieg je heel goedkoop weer terug naar Bangkok, en vanaf daar ga ik dan naar Koh Samui.
Misschien kunnen we elkaar ergens ontmoeten of samen reizen?
Groetjes Aniek