reisgenoten tussen 19-23 Azie juli-augustus

Hallo!

Ik zit laatste tijd te denken aan een +/- anderhalve maand durende backpack-reis door Laos, Thailand en Cambodja. Nou ben ik echt nog op punt zero, dus tickets, routes en uitstapjes zijn nog niet gepland, maar ik zoek een enthousiast iemand die nadenkt over hetzelfde idee en uit is naar een avontuur! Het lijkt me heerlijk om de dag lekker te plannen zoals we zelf willen en te genieten van de cultuur, natuur, de mensen en natuurlijk zo nu en dan een leuk feest!

Hallo Maria,

Volgens mij is het in die periode regenseizoen in die omgeving. Ik zit zelf iets zuidelijker te kijken, namelijk naar Indonesië. Ik zoek ook iemand om mee rond te reizen, maar ik wil ook best aansluiten bij een groepsreis. Ik ben nog nooit alleen naar Azië geweest.
Misschien sluit dat niet zo goed aan bij elkaar, omdat jij het zelf wilt plannen. Maar als je wel belangstelling hebt, dan hoor ik het wel!

Groetjes Fenna

hoi Fenna! Misschien handig om hier op iets al fb over te praten? je kan me toevoegen onder de naam Maria Gertsen;)

Hoi Maria,

Via Facebook heb ik gisteren een berichtje gestuurd naar een Maria Gertsen. Ik hoop de goede. Heb jij mijn berichtje ontvangen?

Groetjes Fenna

Hee Fenna, nee ik heb geen berichtje gehad! Wat is jouw achternaam? Dan zoek ik jou even op!

Ha!
Ik ben ook van plan om aanstaande juli/augustus voor naar Indonesië te gaan. Groepsreizen is alleen niet zo mijn ding, backpacken wel. Lijkt het jou of jullie leuk om samen te reizen?
Groetjes,
Eef

Hoi meiden! Het lijkt me superleuk om naar Cambodja Thailand en Vietnam te gaan… Ik ga liever niet georganiseerd (Azie is doorgaans veilig en goedkoop voor reizigers). Ik ben trouwens 21 jaar en ik woon in Arnhem. Misschien kunnen we een keertje met wat meiden afspreken ofzo?

Marleen

Ha! Cambodja en Vietnam staan zeker nog op mijn lijstje, maar daar ga liever niet heen in juli. Het is daar dan regenseizoen, heb in Thailand met een vuilniszak door het woud gebanjerd. Fantastische ervaring en een prachtig land trouwens. Maar voor deze zomer zie ik graag het zonnetje.
Eef

Ha!

Ik wilde graag begin augustus richting Thailand vertrekken, voor een week of 6. Zijn er toevallig ook mensen hier die die periode willen starten?

Eline

Hee allemaal,

Ook ik ben op zoek naar een reisgenoot voor aankomende juli/augustus (zomervakantie) om samen mee door Azie te trekken. Ik zou vrijwilligerswerk gaan doen in Vietnam, maar helaas gaat dit niet meer door omdat de data van het project net niet in mijn vakantie past. Nu heb ik nog geen ticket of iets gekocht, dus sta open voor alles. Voorkeur heeft toch Vietnam en/of Thailand.

Mocht je intresse hebben of wil je iets van me weten, reageer dan of voeg me toe op FB: Nino Donkervoort.