Reisgenootje mei/juni-juli

Hoi!

Sorry voor alweer een berichtje, maar ik heb me bedacht! Mijn reisplannen staan wel open, wel zeker is dat ik eind mei of juni t/m juli wil rondreizen! Waar maakt niet zoveel uit, Azie heeft wel voorkeur maar Zuid-Amerika of Australië is ook een optie!

Iemand interesse?

Liefs

Hey Marlour

Dezelfde plannen spoken door mijn hoofd, ben vrij van 30 juni tot 11 augustus (6weken): Azië, Zuid-Amerika, … liefst ergens waar het geen regenseizoen is…

Groeten

Marco

hallo,

Ik vertrek 1 mei naar bangkok. Hierna reis ik via chang mai/rai door naar laos, om vervolgens laos, cambodja en Vietnam te gaan doen .Hierna wil ik door naar indonesie. Wel moet ik op 10 juli in Kuala Lumpur zijn om mijn vlucht naar Sydney te halen, hier ga ik voor 10 dagen naar toe, daarna ga ik door naar Indonesie. Ik trek indezelfde periode als jou door Azie. Misschien kunnen we elkaar ergens meeten.

Groetjes Katja

Hey,

Hoelang wil je precies weg en wat zijn je plannen een beetje?
Ik wil deze week een ticket boeken en ongeveer 3 weken naar west maleisie gaan. Ik wil vliegen naar singapore en vanuit daar via o.a. malakka, kuala lumpur taman negara, cameron highlands en evt. Ipoh naar Penang te gaan en vandaar uit weer naar nl te vliegen.
Misschien lijkt het je wat?

ik ben trouwens 23 jaar en dit zal mijn eerste backpack achtige reis worden in Azië

Danielle

Hè Daan! Leuk plan! Wanneer wil je gaan? ook van mij hoor!! Heb veel verhalen gehoord van vriendinnen etc dus wel beetje ervaring met wat je wel en niet moet doen! Laat maar even weten wanneer je wilt gaan! Groetjes

Hoi Marlour,

ik heb een ticket gezien van 21 juni (donderdag) naar Singapore en dan 16 juli (maandag) terug vanaf penang. Dit ticket is iets van 690 euro (mijn vliegbudget was zo’n 700).

Mijn plan ligt nog niet geheel vast, dus aanpassingen kunnen altijd nog. Had net zelf een stukje geplaatst op de site haha toen ik je reactie zag. Daar staat ook nog klein beetje extra info.
Hoe oud ben jij eigenlijk en hoe zie jij de vakantie een beetje voor je? manier van reizen, budget, soort vakantie etc?

oke! Ik zal je berichtje zo is lezen! Ik ben 19 en werk nu fulltime, vanaf september ga ik weer studeren. Tijdens de reis wil ik veel zien van de cultuur en wel echt gewoon backpacken. Voor de eerste nacht iets boeken en voor de rest gewoon in hostels. Evt de laatste nacht is een goedkoop hotelletje. Qua eten is Maleisië niet zo heel duur, maar koken is een hostel of goedkoop uit eten(kan meestal al voor zo’n 6 euro). Ik heb de afgelopen maanden veel gespaard dus zal niet zonder geld komen te zitten maar alles wat goedkoop kan wil ik goedkoo houden!

dat komt wel goed overeen met mijn plannen! Ik ben ook studie gebonden met tijd dat ik wegga. 21juni is dan ook vroegste vetrekdatum. en zag dat als je in juli vertrekt ticket al snel zo’n 1000 euro zijn. :thumbsdown:
Ik wil ook veel cultuur zien, alleen ticket en 1e nacht ofzo van te voren regelen en een ‘zo wil ik ongeveer gaan reizen’ schema, maar niets echt vastleggen. Daarnaast wil ik t ook goedkoop houden, ook al heb ik gespaard en ga ik nog meer sparen om te zorgen dat ik me om geld niet druk hoef te maken.

las in een eerder berichtje dat je eigenlijk eind mei weg wilde? komt dit dan wel uit voor jou eventueel?

Ja hoor! Dan werk ik gewoon wat langer door dat is niet zon punt! Ik wil alleen niet in augustus reizen!