Reisgenoot gezocht avontuurlijk Azie juli/augustus 2011

Hallo reizigers,

Mijn naam is Mark, ik woon in Brabant en ben 24 jaar. Op dit moment zit in de laatste fase van mijn studie waarmee ik als het goed is ergens halverwege juni mee klaar ben. Voordat ik daarna echt fulltime aan het werk ga wil ik graag nog een maand lang (4 à 5 weken) een verre reis maken. Ik ben me op dit moment nog erg aan het orienteren wat ik precies wil maar dit zijn ongeveer mijn plannen tot nu toe…

Bestemming: Mijn voorkeur gaat uit om ergens naar zuid-oost azie te gaan, ik ben hier een paar keer geweest en dat is mij echt goed bevallen. Maar andere leuke bestemmingen zijn altijd welkom… :slight_smile:

Wanneer: Ergens tussen eind juni en september 2011.

Verwachtingen:
Wat ik verwacht van mijn vakantie is om een goede afwisseling te hebben tussen de volgende 3 punten:
Avontuur: Actieve dingen doen zoals bijvoorbeeld junglesafari, kajakken, snorkelen etc… Ik vind veel dingen leuk.
Cultuur: Wat ik hiermee bedoel is dat ik het leuk vind om te zien hoe de plaatselijke bevolking leeft en welke gebruiken ze hebben. De meeste culturele toeristische trekpleisters vind ik niet zo heel interessant. (Af en toe een tempel bezichtigen is leuk maar niet een hele vakantie).
Ontspanning: Een lange strand vakantie is niets voor mij, maar af en toe even een dagje vrij hebben en niets op de planning hebben staan is wel heerlijk.

Heb jij ongeveer dezelfde plannen, laat dan ff een berichtje achter! :slight_smile: Of als er vragen zijn natuurlijk ook…

Groetjes,

Mark

Hey,

Ik heb vandaag een ticket geboekt naar bangkok! Ik heb vorig jaar stage gelopen in Thailand en een aantal landen daar gezien. Nu wil ik graag naar vietnam en cambodja.
Ik ben van 20 juli tot 15 augustus in azie dus miss komen we elkaar nog tegen!
Heb jij al je plannen al klaar??

Groetjes Lisa

Hey,

Ik zit toevallig ook in de laatste fase van mijn studie en hopelijk rond ik het dit jaar ook af. Even alle zeilen bijzetten. Ik ben van plan om deze zomer ook een verre bestemming aan te doen. Ik zat te denken aan India, omdat het relatief goedkoper is en ook goed te bereizen is. Ik heb nog geen concrete plannen, maar je berichtje sprak mij wel aan.

De steden Jaipur, Agra, Mumbai en Goa zou ik wel willen zien, maar of dat te realiseren is in 3 a 4 weken weet ik niet. Op dit moment heb ik nog niemand ervoor weten te strikken. Lijkt het je wat, laat dan maar een berichtje achter.

Groetjes,

Joey

Hey,

ik (studente van 20 jaar) ga deze zomer backpacken in Noord-India, ik land 26 juni in Delhi. Ben van plan ongeveer de route te volgen die Joey hier voorstelt, alleen i.p.v. Mumbai en Goa wil ik richting Varanasi en Nepal.

Groetjes,

Danielle

Bedankt voor alle reacties.

Op dit moment ben ik me vooral aan het orienteren op Maleisie + Borneo. Er is nog niks definitief besloten maar het plan op dit moment is ergens in de eerste week van juli te vertrekken en de eerste/tweede week van augustus weer terug te komen.

Als iemand interesse heeft om ook in die periode die kant op te gaan laat maar even weten in een berichtje/PM

Groetjes

Mark

Hai!

Ook ik ben in juli in Zuidoost Azië, om precies te zijn op Java, Bali en Lombok.
Ik vlieg 4 juli naar Jakarta en kom 1 augustus weer terug in NL…

Mijn vakantie wordt zeker actief (en voor mij zeer avontuurlijk): ga in ieder geval duiklessen en surflessen nemen.

Mocht je besluiten ook die kant op te gaan, dan zien we elkaar daar misschien!

Groetjes Melanie

Hoi,

Ik heb ook plannen om begin Juli naar Indonesie te gaan. In elk geval Java en Bali, misschien ook Lombok en Sumatra. Ik denk aan een week of 3. Ik vind het leuk om low-budget te reizen, dus gewoon in hostels enzo.
Ik ben 28 jaar, heb wel reiservaring, maar nog nooit in Azie geweest.
Iemand zin om een deel van de reis samen te doen?

Groetjes Dorine

Hoi Mark,

Klinkt allemaal goed! Een gevarieerde vakantie, ben ik helemaal voor in! De data dat jij wilt, zou voor mij ook perfect uitkomen. Heb je ook aan Vietnam gedacht toevallig? Hoe staat het er verder voor met je plannen?

Hoi mark,

ik ben Esther, 24 jaar, kom uit het brabantse en ben ook geinteresseerd in Maleisie + Borneo!!
Ik heb vakantie van 10 augustus t/m 10 september.
Misschien is van gedachten wisselen?

Groetjes, Esther

Hoi,

Bedankt voor jullie berichtjes. Inmiddels zijn mijn plannen compleet veranderd en vlieg ik op 11 juli naar Hong Kong om vervolgens door te reizen naar Foshan. Daar verblijf ik voor ongeveer 4 weken om daar Wing Chun (kungfu) te trainen. Heel wat anders dus als de reis naar Borneo… :slight_smile:

Mocht iemand van jullie in het bovenstaande interesse hebben hoor ik het graag, anders wens ik jullie veel succes met het vinden van een reis (genoot)!

Groetjes,

Mark

Hey iedereen,

staat bij jullie alles al vast?
Ik wil tussen 4 juli en 16 augustus ook een paar weekjes weg namelijk, liefst richting zuid oost Azië!

Iets meer over mij; ik ben 23 jaar oud, heb al een studie afgerond maar begin in september met een nieuwe studie. Ik ben avontuurlijk ingesteld en plan veel dingen aan de late kant (zo ook deze vakantie dus).
Mocht iemand nog een reispartner zoeken, laat het dan eventjes weten!

Groetjes,
Xander

Hoi Danielle,
Ik ben nu in Leh, in India, maar volgens mij heb ik daarna bija dezlfde plannen als jij.
Rond 27 juli ben ik weer in Delhi en vauit daar wil ik door rijzen naar Rajastan.

Wie weet kunnen we een gedeelte samen reizen.

gr Mirte