Azie ontdekken in 2015

Hoi Hoi,

De planning 2015 is een goed vooruitzicht naar een mooie bestemming als Maleisië, heb je toevallig ook behoefte om Azië te ontdekken?. Welke maand Dit kan in overleg, zelf denk ik aan Maart of April.

Ik ben een spontane meid en ik zoek een reisgenoot(e) het is ook leuk om met een groepje daar naar toe te gaan en veel te ontdekken.

Tot spreeks!:wereld::chin:

Haii gina

Leuk dat je ook zo ondernemend ben…
Al eerder zo’n verre reis gemaakt??
Dit jaar ben ik naar thailand geweest en heb meteen de smaak te pakken :slight_smile:
Ik was nog maar net terug of ik was al aan het bedenken wat mijn volgende bestemming zou zijn…
Zelf zat ik te denken aan maleisie, indonesie, en/of filipijnen.
Ik hou van cultuur, natuur, feestjes , zon zee strand, lekker eren… Etc

Ik zou het leuk vinden als ik iets van je hoor
Groetjes Nathalie

Hoi Nathalie,

Ja ik heb alleen maar verre reizen gemaakt.
Azië nog niet, ik hoor er veel goede verhalen over zelf anders stuur mijn een privé bericht wat jou ideeën en interesse zijn.
Groetjes Gina.

Heey! Ik zag net je berichtje en wil zelf ook al heel lang naar maleisie gaan! Heb je al iets op de planning staan over wat je allemaal daar wilt gaan doen?

Groetjes Myrte

Hoi,

Wat een leuke plannen allemaal! Ik heb zelf ook het idee om naar Azie te gaan. Heb vorig jaar 3,5 maand in Midden Amerika gereisd.
Mijn voorkeur ging uit naar Indonesie, maar ik sta ook open voor een ander land.
Helaas kan ik slechts 2/3 weken gaan. Ik weet niet wat jullie plannen zijn?

Groetjes Maaike

1 like

Ik vind 3 weken ook wel prima :slight_smile: maar langer vind ik ook niet erg :wink: ben zelf nog nooit in azie geweest, maar wel al 5 keer naar afrika!

Groetjes Myrte

Ik ben ook nog nooit in Azie geweest, heb vorig jaar wel 3,5 maand door Midden Amerika gereisd. Haha ik neig nog eerder naar 2 weken dan 3 ivm werk…

Groetjes Maaike

Het is ver vooruit…maar iemand die een reisgenootje zoekt voor de zomer 2015? Bestemming houd ik nog open…ik ben al in Indonesië CostaRica en Panama geweest.

Ik ben een spontane meid van 28 en zou het heel leuk vinden als ik iemand hier kan vinden die net als ik graag 3a4 weken in de zomer weg wil.

Ik zou zeggen spring aan boord.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=180715

Hi Gina,

Mijn naam is Vicky, 25 en ik wil in november vertrekken naar Singapore, van daaruit doorreizen naar Maleysie, Bangkok, Loas, Vietnam Camboja, dan terug naar Singapore en daar pak ik het vliegtuig naar Bali.
Het lijkt me erg leuk om dit samen met 1 of meerdere gezellige mensen te doen.

Ik hoor graag van je als mijn plannen jou aanspreken :slight_smile:

Groetjes,

Vicky

Hooi,
Ik ben Gaby, 25 jaar en wil deze zomer (na 3x veranderen) richting Maleisië en Borneo gaan.
Wanneer precies maakt niet uit maar ergens in de maanden mei, juni, juli…
Hoe gaat het met jullie plannen>?
Groetjes…