Na jaren studeren heb ik mijn diploma gehaald en heb ik eindelijk tijd om te gaan reizen. Het lijkt me geweldig om nu voor een aantal maanden rond te reizen door Azië en dan met name Maleisië. Het lijkt me erg leuk om naast Maleisië ook eventueel Indonesië, Thailand, Cambodja, Laos en Vietnam te bezoeken.
Ik wil rond midden oktober weg richting Maleisië en wil ongeveer 5 maanden wegblijven. Lijkt het je leuk om samen richting Maleisië te gaan of lijkt het je leuk om samen ook naar al deze andere landen te gaan, stuur dan een berichtje. Ik ben op zoek naar iemand tussen de 22 en de 28 jaar.
Ik hou van avontuur, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe dingen zien en ervaren, af en toe ontspannen op het strand en vooral van gezelligheid.
Groetjes Coby (22 jaar)
Hey Coby,
Ik ben op dit moment in Australië, maar vertrek half oktober naar Thailand. Zal ongeveer 5 weken (heb een flexibel ticket, dus niks staat vast) in Azië blijven, dus moet even kijken wat ik precies ga doen. Heb van een vriendin een leuk adresje om op een organic farm te verblijven tegen een kleine vergoeding en wat hulp om zo de cultuur echt te leren kennen.
Lijkt me leuk om wat ideeen uit te wisselen en misschien kunnen we elkaar wel treffen?
Groetjes, Sabine (24)
Hi Coby,
Wat leuk dat jij graag naar Azie gaat! Ik zelf ga naar Hong Kong…dat doe ik eigenlijk regelmatig maar deze keer blijf ik meer dan 5 maanden daar. Als jij wel een keer toch wel naar Hong Kong gaat of zo…laat mij maar weten, ik zou jou H.K. graag laten zien.
Gr,
Yin
Hey
Ben zelf van 29 sept tm 22 oktober in Thailand. Mocht je daar zijn in die periode en elkaar willen ontmoeten en een stukje samen reizen lijkt me dat heel gezellig. Mocht jij of ik al een reisgenootje hebben, maar gewoon even bij elkaar aansluiten en reiservaringen delen vind ik dat ook super.
Net als jij ben ik nieuwsgierig naar andere cultuur, mensen, natuur, ben ik avontuurlijk, hou ik van een avondje op stap en vind ik een lui lekker dagje strand ook super.
Echt super dat je al die andere landen ook mee pakt en zo lang weg blijft. Echt super!
Laat me maar weten als het je leuk lijkt elkaar te treffen. Verder anderen nog tips? Wat is die Organic Farm precies? En waar staat deze?
Groetjes
Janneke (25 jaar)