Hooihoi!
Ik ben Lieselotte, 20 jaar en net afgestudeerd aan een HBO opleiding.
Ik ben op zoek naar een reismaatje voor richting Azie vanaf (ongeveer) november 2013, om mooie bezienswaardigheden te bekijken en lekker cultuur op te snuiven.
Groetjes,
Lieselot
Hey!
Ik ben ook opzoek naar een reismaatje voor Azië vanaf ongeveer november/december 2013.
Ik ben 20 en net afgestudeerd als SPH-er. Welke landen wil je gaan bezoeken en hoe lang wil je gaan reizen?
Groetjes Evelien
Hee!
Leuk! Ik wil denk ik beginnen in Thailand, dan cambodja en Loas, misschien nog vietnam en dan door naar Indonesie. India lijkt me ook wel vet, maar dat is geen must.
Naar welke landen en hoelang wil jij?
Groetjes!
Hey!
Dat is precies wat ik ook wil;p. ik wil zowieso naar Cambodja, Laos en Indonesië. India lijkt me ook super. Ik wil denk ik ongeveer 4/5maanden. Het liefst wil ik in april naar Indonesië. Dan is de moeson voorbij en moet het daar heel mooi zijn.
Groetjes Evelien
Haha gaaf! Wanneer zou je weg willen?
Groetjes,
Lieselot
Ik weet nog niet precies wanneer. November, december of januari in elk geval. Liever niet eerder dan november. Hoe lang wil jij gaan reizen?
Groetjes Evelien
Okee! Ik wil misschien half oktober, ander begin november weg. En dan overal een paar weekjes blijven, omdat ik na Azie nog andere landen wil bezoeken
Misschien is gedeeltelijk samen reizen ook een optie 
Groetjes,
Lieselote
Hoi!
Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot richting Azie.
Ik ben een jaar naar Australië geweest, en het is zo goed bevallen dat ik nu richting Azie wil 
Hoi meiden,
Ik heb net als jullie het idee om voor een paar maanden richting Azie te gaan.
Ik ben vorig jaar afgestudeerd als SPH’er en na een jaar gewerkt te hebben wil ik nu toch de stap gaan zetten om te reizen. Zelf vind ik het leuk om met 1 of meerdere mensen te reizen. Ik ben namelijk wel een gezelschapsmens! Naast de cultuur en natuur, houd ik er ook van om af en toe lekker te luieren (bijv. op het strand) of evt. een leuk feestje te bezoeken! Ik ben 22 jaar oud.
Hey allemaal,
Misschien is het leuk om een keer met z’n allen af te spreken om te kijken wat de mogelijkheden zijn?
Helaas heb ik gisteren te horen gekregen dat mijn nieuwe opleiding alleen in september begint en niet in februari… dus helaas kan ik dit najaar/ winter niet reizen!! Moet ik het toch maar uitstellen…
Voor degenen die wel nog gaan: heel veel plezier!
Hey meiden,
Ik ben vanaf eind augustus tot begin januari in Jakarta voor mijn stage en daarna heb ik nog 5 weken om te reizen. Ook mij lijkt het leuker om niet alleen te reizen. Ik heb zelf nog geen plannen waar ik in Azië heen wil, maar aangezien ik nog nooit in Azië ben geweest, ben ik heel flexibel en sluit ik me graag aan bij een leuk gezelschap!
Leuk! Misschien is gezamenlijk afspreken wel een leuk idee! Waar komen jullie vandaan? Volgende week woensdag toevallig al iets te doen? 
En marloes: Jammer dat je dit najaar niet mee kan, maar je gaatvast nog wel een keer
Nieuwe opleiding is ook leuk!
Ik kom uit Zwolle. Volgende week woensdag moet ik helaas werken van half vijf tot acht. 'ochtends kan ik wel afspreken. Volgend weekend (27-28 juli) ben ik in Donkerbroek (Friesland);p Waar komen jullie vandaan?
Goed idee! 
Met uitzondering van maandag kan ik volgende week kan ik de hele week. Ik kom uit een plaatsje dichtbij Almelo.
Ik woon vlakbij Utrecht
welke dag komt voor jullie het beste uit?
Ik kan volgende week dinsdag de hele dag en woensdag tot 14.30 en donderdagavond.
Ik kan volgende week eigenlijk alleen maar smiddags (eind van de middag vanwege reistijd?). Wat is een geschikte locatie/plaats? 
Misschien is dinsdag een optie?
Ik denk dat Zwolle of Amersfoort redelijk centraal is? 
Dinsdag kan ik in elk geval :). Zwolle of Amersfoort maakt mij niet zoveel uit. Waar kom jij vandaan lieselot?