bestemming onbekend maandje of 2 vanaf september/oktober.. wie joint?!

hoii!!

mn reismaatje heeft afgezegd, waardoor ik nu op dit forum zit!

ik wil heel graag naar azie en minimaal 1 maand, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar indonesie vanwege het klimaat.
maar het maakt me eigenlijk niet uit waar heen :slight_smile:

ik houd van de zon, de cultuur en natuur, maar ben ook in voor een gezellige stapavond… een combinatie van het vrije gevoel :slight_smile:

ben btw 26 jaar en kom uit de omgeving Amsterdam.

wie jointt? :slight_smile:

groetjes samantha

Hi Samantha,

Heb jij inmiddels al een reisgenootje gevonden? Ik heb ook plannen om in september naar Azië te gaan, al weet ik nog niet exact waarheen. Het liefst naar Indonesië/Maleisië. Ik heb nog niets vast gelegd, dus heb alle opties nog open. Ik hou van cultuur, natuur, wandelingen, excursies, maar ook lekker relaxen aan het strand.

Mocht jij interesse hebben, nog geen reismaatje hebben, en het leuk vinden om ideeën uit te wisselen hoor ik het graag van je:)

Greetz,

Martijn :dag:

Ps: ben 30 jaar en woonachtig in de omgeving Zwolle

Hallo Samantha,

Wat leuk dat je gaat reizen en wat jammer dat jouw reismaatje niet meer mee kan. Ik houd mij graag aanbevolen om samen met je te reizen. Ik ben Silvia, 26 jaar en ben net mijn reis van (hopelijk) 1 jaar begonnen. Zit momenteel in Thailand t/m 15 sept. Graag zou ik daarna door willen reizen naar Laos, Cambodja, Vietnam (tot november). Mocht je dit wat lijken, dan hoor ik graag van je!

gr van Silvia uit Thailand!

hoi silvia!

waar denk je rond begin november te zijn? :slight_smile:

ik ben even aan het kijken wat de opties zijn…

geniet ondertussen van het goede leven :wink:

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Hoi Samantha,

In november zal ik waarschijnlijk vanuit Laos naar Nepal reizen. September en oktober zal ik waarschijnlijk in Vietnam en Cambodja reizen. Daarna Laos en Nepal. Ga jij in sept/okt op reis of juist in november of zou je evt ook later weg kunnen naar Indo? Zie namelijk dat je ook graag naar Indo wil! Zelf ga ik daar 21 dec t/m januari heen, weet niet of dat evt een optie voor jou is?

gr Silvia