Reisgenoot voor 3 weken Maleisie (zomer 2008)

Hoi!!

Ik ben Anneke, 26 jaar, spontaan, ondernemend en gek op reizen!

Komende zomer (juli/augustus) zou ik graag 3 weken naar Maleisie gaan om rond te reizen, maar… vind het gezelliger met z’n tweeen te gaan dan in m’n up!

De afgelopen jaren heb ik wat reiservaring kunnen opdoen door m’n reizen naar o.a. India, Thailand, Indonesie en Brazilie. Ik vind het leuk om vanalles te zien en te doen: natuur, cultuur, strand, winkelen, uitgaan, relaxen, sportief… Ik ben voor vanalles te vinden!

Lijkt het je leuk om komende zomer samen op pad te gaan, stuur of plaats dan een berichtje! Ik ben benieuwd!

Groetjes, Anneke

Hoi Anneke,

ik ben Nadine 21 jaar… ik wil ook deze zomer graag een reis in Azie gaan maken van +/- drie weken in de zomervakantie… Ik ben nog nooit op een verre reis geweest! Vind het superspannend, en heb veel zin… Reis jij met een organisatie of plan je alles zelf?

Gr Nadine

Hi Anneke,

Ik ben Jos, 26 jaar. Momenteel ben ik in Australie, Lizard Island. Ik ben van plan om zuid-oost Azie aan te doen na Australie. Maleisie, Indonesie, Brunei, Vietnam, Laos en Cambodja staat op het programma. Ik heb nog niets gepland, maar dit moet plaats vinden tussen half juni en eind augustus. Ik ontmoet vrienden in Bali, maar ik reis verder alleen en ik zou het leuk vinden om dit met iemand anders te doen. dus als je dit wat lijkt hoor ik het graag van je.

Groetjes uit ozzie

Jos

Hey,

Ik ben Jared, 23 jaar oud woon en werk in Almere,

Ik wil graag deze zomer naar asia gaan, maar omdat ik al in september met vrienden naar New york ga, dacht ik wil iets anders doen iets uitdagender door met 1 a 2 of zelfs met meer reisgenoten op vakantie te gaan. Ik wil graag de cultuur verkennen. Wil een leuk avontuur van maken. **

[ul]
[li]1 á 2 of met meer reisgenoten[/li][li]2 á 3 weken[/li][li]juni/juli/augustes/september[/li][li]strand/zee[/li][li]avontuurlijk[/li][li]cultuur goed verkennen[/li][li]Thailand[/li][li]man/vrouw alle soorten en maten:dag::chin: maakt niet uit[/li][li]Natuurlijk plezier maken.[/ul]**Mijn email adres: **[EMAIL=“jaredocampo@hotmail.com”]jaredocampo@hotmail.com[/li]**hyvessite: **http://jaredocampo.hyves.nl/

Hoi!

Mijn eerste keer dat ik hier kom.

Natuurlijk wil ik wel graag deze zomer lekker op vakantie, mijn planning was eerst om naar Curacao te gaan. Geen idee of ik dit nog ga doen.

Maar zeker ook het oosterse cultuur trekt mij wel aan.

We kunnen het altijd bespreken.

[EMAIL=“kwezeltje@gmail.com”]kwezeltje@gmail.com

tot spreeks

Hoi Anneke (en de rest),

Ik zit nu in Yogyakarta (Java, Indonesie) en ben van plan om vanaf begin mei voor 9 weken te gaan reizen door Indonesie en Malesie (incl. Borneo). 12 juli moet ik weer terug zijn in Yogyakarta…
Misschien dat we het deel in Maleisie kunnen combineren o.i.d.?

Ik ben een meisje van 24 jaar en help momenteel in Yogya als vrijwilliger in een vrouwen crisis center en in een weeshuis voor kinderen. Ik hou van zowel avontuur en cultuur als lekker relaxen op het strand…

Hoop van je te horen ([EMAIL=“celine_brink@hotmail.com”]celine_brink@hotmail.com)!

Groetjes, Celine

Hey Anneke,
Ik ben Mariëtte, 20 jaar en derdejaars student. Ik heb net zelf berichtje gepost: Studenten gezocht vakantie juli/ augustus 2008. Ik wil graag naar Azië, maar sta ook open voor andere ideeën. Lijkt me luek om met een groepje op vakantie te gaan, cultuur opsnuiven en plezier maken. Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van je palnnen, mocht je interesse hebben. Je kunt me bereiken via [EMAIL=“mhetjes@hotmail.com”]mhetjes@hotmail.com.
Groetjes Mariëtte

Hallo Annekke,

Ik ben een vrouw van 23 jaar en zoek een gezellige huisgenoot. Ik zag je oproep staan. Het lijkt mij ontzettend leuk om met je mee te gaan. Dit ook omdat jij wat meer ervaring hebt met reizen en ik eigenlijk helemaal niet. Ik houd van avondtuur, ben ondernemend en gezellig. Eigenlijk een echte levendsgenieter.

Momenteel zit ik thuis en zou eigenlijk ieder moment van de dag kunnen vertrekken. de maand juli en aug zou voor mij perfect zijn.

Als je het leuk lijkt dan kan je door middel van een e-mail contact opnemen. [EMAIL=“janettapeters@hotmail.com”]janettapeters@hotmail.com of gewoon via de site.

Let me know!

Groetjes Janetta

Hey Anneke,

Ik ga in juli 2,5 week door Maleisie (beginnend vanuit Singapore) reizen, daarna door naar Australie, Nieuw-Zeeland, Fiji en HongKong. Weet jij inmiddels al wanneer je naar Maleisie gaat?

Groetjes,
Marlou

Hoi Anneke,

Heb je iemand gevonden om mee samen te reizen?

Groetjes Linda

Hoi Anneke.

Mijn naam is Nanda en ben ook 26 jaar.
Ik zou ook naar Maleisie willen en rondtrekken in de periode die jij gaat.
Ik heb reiservaring in aziatische landen en houd van cultuur, strand en eigenlijk wat jij hebt geschreven en ik wil niet alleen , want alleen is alleen.
Wanneer zou je willen gaan?

Mijn email is: [EMAIL=“nanda_shark@hotmail.com”]nanda_shark@hotmail.com

Hopelijk spreken we elkaar.

Groetjes Nanda