Azuur, Cultuur, Avontuur.

Hallo !

Even voorstellen; Dame, 26 jaar, sportief, flexibel, vrolijk en ondernemend.
Op zoek naar enthousiaste reisgenoten (26-30) voor een leuke vakantie.
Ultieme vakantiepret: een mix van azuur, cultuur en avontuur.
Mijn zomervakantie staat gepland van week 26 (laatste week juni) t/m 28.
Stedentrip, zelf georganiseerde rondreis … laat me weten wat jouw plannen zijn :zon02:

Hoi!

Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje voor de komende zomer! Mijn data en bestemming staan nog niet vast, dus ik ben redelijk flexibel. Wel kan ik max. 3 weken weg en kan ik alleen
in de maanden juli en augustus (i.v.m. m’n werk…) Maleisie is mijn absolute nummer 1 als bestemming, maar daarnaast staan ook Peru, Costa Rica en ong. heel zuid-oost Azie hoog op mijn verlanglijstje :slight_smile:

Laat maar horen of dit je aanspreekt!

Groetjes, Anneke

Dag Anneke,

Bedankt voor je reactie !
Ik kan mijn vakantieperiode helaas niet verschuiven.
Maar dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn als je het ook prima vindt om i.p.v. 3 weken dan 2 weken te gaan (eerste twee weken van juli).
Maleisie staat inmiddels ook op mijn “things to do list”.
Een vriendin van mij komt net terug van een rondreis door Tailand en Maleisie.
En ik heb erg mooie foto’s gezien.
Heb jij al enige reiservaring ? Ik ben helaas nog niet verder gekomen dan Europa.
Lijkt me leuk om samen te mailen en te bekijken of onze interesses overeen komen.

Groetjes uit West-Friesland

Leuk dat Maleisie jou ook aanspreekt! Twee weken is (denk ik) wel minimaal voor een
rondreis, maar in principe zou het voor mij kunnen! Ik heb de afgelopen jaren al wat
reiservaring kunnen opdoen. Naast verschillende bestemmingen in Europa, ben ik o.a.
naar Thailand, India, Indonesie, Brazilie en de Antillen geweest. En van elke reis kom ik enthousiaster terug! :slight_smile:

Lijkt me inderdaad leuk om te kijken of we het eens kunnen kunnen worden!

Anneke

Hey dames! voeg me toe om mijn msn! daar ben ik vaker!
Ik ben met nog een nieuw reisgenootje (walter) een reisje aan het plannen naar costa rica!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd! datum is verschuifbaar maar we willen ongeveer laatste dagen van juni begin juli gaan! Lijkt het jullie leuk?!
[EMAIL=“Lilian.E.S@hotmail.com”]Lilian.E.S@hotmail.com
Zijn bijde avontuurlijk gek op reizen ik ben 20 en hij is geloof ik 26 :stuck_out_tongue: maar weet niet zeker…
Ik hou verder van genieten fotograferen muziek theater lol maken en nieuwe belevenissen!
Ik hoop dat jullie even reageren!
Groetjes LIlian

thailand is trouwens ook nog een optie :slight_smile: