Hey!
Ik heb ooit maanden geleden een oproep gelanceerd, maar daar is toen niets van gekomen, dus bij deze een nieuwe poging…
Ik ben op zoek naar reisgenoten voor een verre reis in de zomer.
- Naar waar? Ik sta open voor veel bestemmingen, zolang de vlucht een beetje betaalbaar is, ik er nog niet geweest ben (dat zijn nog héél veel landen) en er geen oorlog woedt :P. Ik dacht onder meer aan Maleisië, Indonesië, iets dichter bij huis de Azoren of Zuid-Amerika (maar die vluchten zijn duur). Andere bestemmingen zijn ook bespreekbaar
- Wanneer? in juli: ik kan heel juli weg, maar moet absoluut op 1/8 terug thuis zijn en kan hoogstwaarschijnlijk ook niet eerder dan 1/7 vertrekken
- Hoe lang? ca. 4 weken, want als je zo lang en zo duur vliegt, kan je er maar beter optimaal gebruik van maken, vind ik. Voor de Azoren denk ik eerder aan 3 weken.
- Prijs? Voordelig, maar wel met een minimum aan comfort. En als excursies ter plekke duurder uitvallen dan verwacht, heb ik daar ook geen probleem mee om meer te betalen dan voorzien.
- Met wie? Ik ben zelf 27, dus een beetje in dezelfde leeftijdscategorie (23-32 ofzo) zou wel leuk zijn. Ideaal zou zijn om met een groepje van ongeveer 4 personen te vertrekken (maar ik weet nu al dat dat waarschijnlijk niet zal lukken). Ik ben Belgisch, maar nationaliteit maakt mij niet uit…
- Type reis? Ik ga op reis om dingen te zien (zowel cultuur als natuur). Ik wil de tijd nemen om alles deftig te bekijken, dus geen overvol programma, maar dagen aan het strand liggen of niets doen is niet aan mij besteed.
Wie heeft er zin om mee te gaan ? Reageer dan snel, zodat we eens kunnen afspreken. De tickets worden elke dag duurder en heel veel tijd is er sowieso niet meer…