In juli/augustus naar...

Ik ben op zoek naar reisgenoten voor een verre reis in de zomer.

• **Naar waar? **Mijn eerste idee was Latijns-Amerika en dan meer specifiek Mexico/Belize/Guatemala omdat vluchten naar Mexico goedkoper zijn dan andere plaatsen in Latijns-Amerika. Maar ik sta ook open voor andere bestemmingen, zolang ik er nog niet geweest ben, er iets te zien valt en het klimaat er een beetje ok is in de zomer…
  • Wanneer? juli-augustus, bij voorkeur juli
    *** Hoe lang? **ca. 4 weken, want als je zo lang en zo duur vliegt, kan je er maar beter optimaal gebruik van maken, vind ik.
    *** Prijs? **Zo voordelig mogelijk, maar wel met een minimum aan comfort. En als excursies ter plekke duurder uitvallen dan verwacht, heb ik daar ook geen probleem mee om meer te betalen dan voorzien.
  • Met wie? Ik ben zelf 27, dus een beetje in dezelfde leeftijdscategorie (23-32 ofzo) zou wel leuk zijn. Ideaal zou zijn om met een groepje van ongeveer 4 personen te vertrekken. Ik ben Belgisch…
  • Type reis? Ik ga op reis om dingen te zien (zowel cultuur als natuur). Ik wil de tijd nemen om alles deftig te bekijken, dus geen overvol programma. Dagen aan het strand liggen is niet aan mij besteed.

Vorige jaren heb ik een aantal verre reizen gedaan en altijd reisgenoten gevonden, maar door omstandigheden kan geen van hen met mij mee deze zomer.
Dus: wie heeft er zin om mee te gaan ? Reageer dan snel, zodat we eens kunnen afspreken. De tickets worden elke dag duurder…

P.S. Ben ook nog op zoek naar reisgenoten om in de paasvakantie naar de Azoren of Kaapverdië te gaan…